- Katılım
- 4 Mar 2008
- Mesajlar
- 698
allahım yaa bende orda olmalıydım yaws çok güsel rövaşata vuruyom ben :mrgreen:
bi de dün bütün gün aç gezdim
ismailin yanıan gittik ablamla falan durun size bi yemek yediriim demedi
keske sizin yanınıza gelseymişim
şimdide açık işyerinde kim bana sucuk yapacak ki :salut: açım ben :salut:
bi de dün bütün gün aç gezdim
ismailin yanıan gittik ablamla falan durun size bi yemek yediriim demedi
keske sizin yanınıza gelseymişim
şimdide açık işyerinde kim bana sucuk yapacak ki :salut: açım ben :salut: