- Katılım
- 14 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,242
seneye nereye gidiyoruz arkadaşlar.bu gazla yurtdışı yaparız herhalde:queen:
sen önden buyur ben arkadan takılırım :queen: :queen:
seneye nereye gidiyoruz arkadaşlar.bu gazla yurtdışı yaparız herhalde:queen:







































































































































































Bide senin boş konuşmalarından çok icraatlarını görsekkk![]()
ben icraatlarını gördüm scooterı kumsalda kullanabılıyo hemde bacağı kırık birisi ile =)

















































































































































