Adana MT nin Karatepe sucuk partisi

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sevgili dostlar,Adana MT bu hafta değerli büyüğümüz Muzaffer abi ve sevgili kardeşimiz Haluğun yeni motorlarının kuyruk düzeltme gezisi olan Karatepe ye gittik lafı uzatmadan işte resimler

sa401694db0.jpg

sa401695it5.jpg

sa401696sq2.jpg

sa401697hb5.jpg

sa401698on4.jpg

sa401699ja7.jpg

sa401700wi9.jpg

sa401701lt1.jpg

sa401702or7.jpg

sa401703cy7.jpg

sa401704rt1.jpg

sa401705jw6.jpg

sa401706he4.jpg

bunlar toplanma terimiz olan mola tesislerin deklanşöre yansıyanlar

sa4017130206025vl3.jpg

sa4017140213103bk1.jpg

sa4017090252712rr1.jpg

sa4017110282056ge6.jpg

sa4017120290009he4.jpg


bunlarda ben ve eşim arabayla katıldığımız için arabanın içinden çektiğim seyir halindeli resimlerdi
sonunda uzun bir yolculuktan sonra vardık fazla söze gerek yok işte resimler

sa4017160232728be8.jpg

sa401717ct3.jpg

sa401718tq8.jpg

sa401719zj7.jpg

sa401720de9.jpg

sa401721rm2.jpg


büyük küçük herkes eğleniyor kendi çapında

sa401722cw1.jpg

sa401726vj6.jpg


manzaranın güzelliğine bakın hadi gelde yeme

sa401723wx7.jpg

sa401724cn2.jpg

sa401725tx2.jpg

herkes harıl harıl çalışıyor hemde boğaz tokluğuna

sa401727vl1.jpg

sa401728pw0.jpg

sa401729nv0.jpg

sa401730yo2.jpg

sa401731uk5.jpg

sa401733di4.jpg

sa401734in6.jpg

sa401735ha9.jpg

sa401736wr8.jpg

sa401737ey6.jpg


herkes halinden memnundu karnı doyan bir kenera yayıldı,kimisi artistik pozlar peşindeydi herzamanki gibi

sa401739oz1.jpg

sa401740or6.jpg

sa401741nn5.jpg

sa401746rm4.jpg

sa401742kr5.jpg

sa401744qi8.jpg


bunan sonraki yerler tarihi kültürümüzle ilgili müzeden birkaç resim,bu kültürel tarihle ilgili bişeyler yazmak isterdim fakat hiç bir bilgim yok arkadaşlarımızı yanlış bilgilendirmek istemem,bu konuların üstadı Makine nickli arkadaşımız Hasandır onun klavyesinden çıkması daha açıklayıcı olur

sa401753dy0.jpg

sa401748cu9.jpg

sa401749ma3.jpg

sa401750zm6.jpg

sa401751iw4.jpg

sa401752bu2.jpg


müzeden gelenler yorgunluktan sere serpe yayıldılar yorgunluk atmak için

sa401768tu3.jpg

sa401761ym9.jpg


bu ağaçcı dikkatli incelerseniz burgulu bir gövdesi var,ismi sandal ağacıymış
çok sağlam ve çokda dayanıklı olduğundan sandal yapımında kulanılıyormuş

sa401762ky3.jpg

sa401763xb3.jpg

sa401764km4.jpg

sa401765ew5.jpg


baharı bekleyen kumrular gibi

sa401766mw2.jpg


ve artık tekrar yoldayız geri dönüş başladı tabi yine arabanın içinden çektim

sa401770al6.jpg

sa401771gz5.jpg

sa401772fu7.jpg

sa401774dl8.jpg

sa401775mu8.jpg

sa401776yz4.jpg

burdan sonrası malum,herkes evine gidiyor,bir hafta sonu geziside böylece bitiyor ama bendeki resimler bu kadar daha devamı var,

Bugünü organize eden sevgili Muzaffer abimize ve haluk hocamıza,bir kere daha hayırlı olsun dileklerimi iletir, ayrıca katılan tüm dostlara teşekkür eder,Unutmadan Gökhan kardeşimize(Barbudos) ve eşine bizi dostlarımızdan ayrı bırakmadıkları için iki kerer teşekkür ederiz.
 
Son düzenleme:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
cengiz abi harikasınız yine. nerde eski günler diyorum ama artık hep tek tam tek. hele bu son kazamda kırık bacakla evde 10 gün beni yedi bitirdi...

inşallah bu mutluluğunuz hiç bozulmaz...
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Halukçuğum ne demek o kadarda yapalım artık
sencerim sağlık olsun,bizim yollar geziler bitmez iyiletiğinde katılırsın,tekrar geçmiş olsun kardeşim
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
halukcum sana AQUİLA, muzaffer abim sanada HANGİSİNİ DİYİM BİLMİYORUM tekrardan hayırlı olsun:rendeer:
katılan tüm arkadaşlara teşekkür ederim, işimden dolayı erken dönmek zorunda kalsamda çok zevk aldığım bir gezi oldu, darısı nicelerine olsun
bu arada normal zamanda motorum yetiyor ama gezilerde büyük eziyet çekiyorum.yani en kısa zamanda güçlü bir makina edinmeye çalışacağım yoksa olmayacak
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
çok katılımlı (çocuklar hariç 40 kişi),çok keyifli,bir o kadar da eğlenceli bir gezi oldu.katılan tüm arkadaşlarıma bende çok teşekkür ederim.nice gezilere birlikte olmak dileğimle.
 
Katılım
9 Ağu 2008
Mesajlar
361
Bugünü organize eden sevgili Muzaffer abimize ve haluk hocamıza,bir kere daha hayırlı olsun dileklerimi iletir, ayrıca katılan tüm dostlara teşekkür eder,Unutmadan Gökhan kardeşimize(Barbudos) ve eşine bizi dostlarımızdan ayrı bırakmadıkları için iki kerer teşekkür ederiz.[/QUOTE]

Ne demek sevgili Cengiz Hocam. O keyifli yolculukta eşlik ettiğiniz ve gezi sonrası evinizdeki sıcak çaylar ve sıcak misafirperverliğiniz için asıl biz teşekkür ederiz.

Bu arada Haluk ve Muzaffer hocalarım. Sizlere de çok teşekkür ederim. Motorlarınız hayırlı olsun, tekeriniz düz bassın.

Adana MT iyi ki varsınız.
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Tüm katılımcılara, ama öncelikle bu geziye gitmemize vesile olan Haluk ve Muzaffer beylere en içten teşekkürlerimle motorlarınız hayırlı olsun diyorum. Nice gezilerde sağ salim ve kazasız belasız birlikte olmak dileğiyle.
Son olarak ta resimleri hemen yükleyen Cengiz beye de ellerinize sağlık diyorum. Selamlar.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
250
Bir Adana Mt Klasiği ve saadeti olmuş. Sucuğu kaçırdık.
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
Cengiz hocam eline sağlık.
Kuyrukları dogrulan makineler hayırlı olsun.Yayla projesi sebebiyle Andırında bulunuyorum.Sizlere eşlik edemediğimiz için valla ne diyeyim çok şeyler kaçırmışız.
İnşallah Önümüzdeki yaz sizleri yaylada misafir ederiz.

Kadirliden selamlar.
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
herkesin yüreğine emeğine sağlık... cok cok güzel bir hafta sonu geçirmişsiniz yine.. fotolar cok güzel.. yemek cok güzel.. hepiniz ayrı ayrı güzelsiniz.. sizleri seviyorum Adana MT.. niğdeden herkese selamlar.... :king:
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
409
güzel gezi,güzel paylaşım. tabi, gezi -bahane yemek şahane- gibi bir durumda görünüyor:mrgreen:.
 
Katılım
25 Eki 2008
Mesajlar
978
herkesin yüreğine emeğine sağlık... cok cok güzel bir hafta sonu geçirmişsiniz yine.. fotolar cok güzel.. yemek cok güzel.. hepiniz ayrı ayrı güzelsiniz...paylasdıgınız icin tesekkür
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Adana MT yine herzamanki samimiyet ve sıcaklığıyla karşımızda...sevgi ve selamlar...Mete Handro
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
degerli arkadaşlarım.. herşey bahane..önemli olan sizler gibi degerli insanlarla birarada olmaktı sayenizde çok güzel bir hafta sonu geçirdim her şey sizlere feda olsun.. iyiki varsınız iyiki sizleri tanımışım en önemlisi iyiki motorumuz var. yoksa çogu birbirinden degerli böyle arkadaşlarımı nerden tanıyacaktım..hepinize sevgilerimi sunuyorum.gülen yüzleriniz hiç solmasın:rendeer::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst