Adana[mt] kozan'da ciğer yedi

Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
Abi ilk başlarda foto krizi yaşanmmış ama sonra sağnak olarak süper görüntler çıkmış.Tekerinize yüreyinize sağlık.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Güzel bir gezi olmuş.
Fotoğraflar için teşekkürler:cat:
Nice keyifli gezilere..
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hah şimdi oldu resimlerin hepsi bu herhalde,herkesin eline sağlık teşekkürler.
 

she

Katılım
14 Tem 2009
Mesajlar
58
Hava güzel olunca gezide güzel olmuş. Afiyetde olmuş:)
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
tekerinize ,emeklerinize sağlık.tempolu gezi olduğu belli:queen:cengizzzz MZ üstünde dediğin gibi durmuşsun:pr::pr:helal size:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:42 ----------


Resim119.jpg

http://i717.photobucket.com/albums/ww173/BEK_011/KOZAN/Resim120.

elennnnnnnnnn sankim kendinizi genç aşıklar gibi zannediyonuz:bounce:bari bırakta dağınık kalsınnn.ne bu lennnnnnn yeter bire sarılda sarılllllll:rendeer:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
güzel gezi emeğinize sağlık dayımın sağlık problemlerinden katılanmadım kısmet başka zamana
 
Katılım
20 Ağu 2009
Mesajlar
93
İlgiyle izledim.Adana mt ile Kapuzbaşı şelalerinde tanışmıştık.Siyah tdm ye bayıldım.Bir gün Mersin'e bekleriz...
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
güzel gezi emeğinize sağlık dayımın sağlık problemlerinden katılanmadım kısmet başka zamana

İlgiyle izledim.Adana mt ile Kapuzbaşı şelalerinde tanışmıştık.Siyah tdm ye bayıldım.Bir gün Mersin'e bekleriz...

inşallah bir gün ziyaretinize geliriz.sevgilerimle.

Çok güzel olmuş wallahii. Herdaim yolunuz açık olsun..

teşekkürler arkadaşlar.
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
ulennnn hani ciğerlerin resmi.hiç kafanız çalışmıyor.adanada ciğerci yokmuydu'da ta kozana gittiniz.çıltırmayın gene beni.
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Güzel olmuş. Adanalı abi yanlış anlama keşke fotolarda tanıtsaydın bizlere Adanalı arkadaşlarımızı kim kimdir öğrenirdik.:rendeer:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
ne güzel etmişsiniz siz öyle resimler herşeyi anlatıyor Adanalı güzel insanlar sizleri özlemiştim en kısa zamanda görüşmek üzere hoşçakalın....

Tekin abi selamlar olsun senide özledık abi gelmiyormusun bu tarafa..
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Güzel olmuş. Adanalı abi yanlış anlama keşke fotolarda tanıtsaydın bizlere Adanalı arkadaşlarımızı kim kimdir öğrenirdik.:rendeer:

haklısın,korkut kardeş,aslında benim kafamdaki fikir de resim aralarına tanıtıcı (yer/kişi)yazıları yazmaktı.ama başta da okumuşsundur,foto yüklemede epey sıkıntı çektim dün akşam,bu defada parça parça yükledim ama fotolar 2 değişik makineden alındığı için,pc.kendine göre seçim yapıp çorba etmiş fotoları.ben istedim ki,baştan sona doğru akıcı bir şekilde devam etsin ama olmadı,artık bir dahaki sefere.gerekli önlemlerimi aldım.:queen::bounce::wiinkk:

ne güzel etmişsiniz siz öyle resimler herşeyi anlatıyor Adanalı güzel insanlar sizleri özlemiştim en kısa zamanda görüşmek üzere hoşçakalın....

teşekkürler aliciğim.:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
maşallah güzel gezi olmuş helal adana mt,hani ahmet alanç yok aranızda yeni motor almış severdi gezmeyi demekki işi vardı resimler için sağolun
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
çok güzel ve keyifli bir geziydi katılan tüm arkadaşlara ve bizi orada karşılayan tekin abi ye cok teşekkürler nice güzel gezilere hep beraber inşallah:rendeer:
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mükemmel bee muzaffer abim protokolu bozmuş beee oda moto ile gelsedi tam olurdu bence olsun ellerinize sağlık çok güzel olmuş en kısa zamanda aranızda olmak dileğimle iii akşamlar muzaffer abimede ilgi ve alakasından dolayı teşekkür ederim...
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
adana MT nin cc ortalaması en düşük olan geziydi bu gezi. hesapladık 282 cc çıktı. ben unutmuşum gezi fotolarına bakmayı yaw. gezi güzeldi ama ciğer için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst