- Katılım
- 10 Eki 2007
- Mesajlar
- 1,592
Abi ilk başlarda foto krizi yaşanmmış ama sonra sağnak olarak süper görüntler çıkmış.Tekerinize yüreyinize sağlık.
Resimler de güzel çıkmış, eline sağlık Bora abi..
![]()
![]()
http://i717.photobucket.com/albums/ww173/BEK_011/KOZAN/Resim120.
elennnnnnnnnn sankim kendinizi genç aşıklar gibi zannediyonuz:bounce:bari bırakta dağınık kalsınnn.ne bu lennnnnnn yeter bire sarılda sarılllllll:rendeer:
güzel gezi emeğinize sağlık dayımın sağlık problemlerinden katılanmadım kısmet başka zamana
İlgiyle izledim.Adana mt ile Kapuzbaşı şelalerinde tanışmıştık.Siyah tdm ye bayıldım.Bir gün Mersin'e bekleriz...
Çok güzel olmuş wallahii. Herdaim yolunuz açık olsun..
Güzel olmuş. Adanalı abi yanlış anlama keşke fotolarda tanıtsaydın bizlere Adanalı arkadaşlarımızı kim kimdir öğrenirdik.:rendeer:
ne güzel etmişsiniz siz öyle resimler herşeyi anlatıyor Adanalı güzel insanlar sizleri özlemiştim en kısa zamanda görüşmek üzere hoşçakalın....