[ Adana mt ] Kaynargöz gezisi ( eee tabiki resimliii )

Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
hasan bu aralar fazla geziyorsunuz ..bizim buralarda güzelleşti haberin olsun..güzel gezi ve fotolar için tşk.

fazla mı :silent:
abi en son o gezi ya :mrgreen:
hiç gezmioz ki,
sudan sebep bahaneler yüzünden: bayram, tatil, seyran, soğuk, cart, curt :cherry:

hepsi hasan abinin işi tabi :queen: hasan abi hadi demese kimsenin aklına geldiği yok :p
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
366
güzel geziymiş.doğa resimleri çok hoş.yerin adı neydi ben kaçırdım herhalde.by.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst