- Katılım
- 20 Kas 2006
- Mesajlar
- 1,233
hasan bu aralar fazla geziyorsunuz ..bizim buralarda güzelleşti haberin olsun..güzel gezi ve fotolar için tşk.
fazla mı :silent:
abi en son o gezi ya :mrgreen:
hiç gezmioz ki,
sudan sebep bahaneler yüzünden: bayram, tatil, seyran, soğuk, cart, curt :cherry:
hepsi hasan abinin işi tabi :queen: hasan abi hadi demese kimsenin aklına geldiği yok