- Katılım
- 14 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,242
Yusuf abi, resimler için çok çok teşekkür edriz. O güzel anlarımızı ölümsüzleştirdin :rendeer:
Dostluk,motorlar,mekan,yemekler,sohbetler herşey harika,orada olmak lazım,tebrikler.
Maşallah...![]()
Kısmet olurda bu taraflara yolunuz düşerse birlikte de kapm yaparız inşallah.