Adana Mt Karboğazı Kampındaydı

Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Yusuf abi, resimler için çok çok teşekkür edriz. O güzel anlarımızı ölümsüzleştirdin :rendeer:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Dostluk,motorlar,mekan,yemekler,sohbetler herşey harika,orada olmak lazım,tebrikler.

Kısmet olurda bu taraflara yolunuz düşerse birlikte de kapm yaparız inşallah.

---------- Post added at 17:14 ---------- Previous post was at 17:12 ----------


Adaşım,
Pazar günü elinde tatlı ile bekledik seni.:pr:
Gürsel' imin bütün hayalleri yıkıldı.:salut:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Kamp yeri çok güzel. Anlaşılan yemek, içmek muhabbet dorukta. Varmi motorcuların keyfi başka bir gurupta. Devam...:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst