Adana [MT] Geleneksel Bayram Kampında

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Bayramın 3. ve 4. günü,bu yıl,4.sünü düzenlediğimiz,geleneksel,kurban bayramı kampımızı,CEYHAN’a bağlı yumurtalık ilçesinin,zeytinbeli beldesinde gerçekleştirdik.bayramın 3.günü sabah toplanıp,Ceyhan’dan katılacak arkadaşlarımızla buluşmak üzere,Mustafa arkadaşımızın işyerine geldik.buradan arkadaşlarla beraber kamp yerine doğru hareket ettik.ayrıca gün içinde ADANA’dan ve MERSİN’den de katılacak diğer arkadaşlarımızı bekledik.10 motosiklet,3 araba ve 24 kişinin katılımıyla,her zamanki gibi,neşeli,sazlı-udlu,gırgır ve şamatası bol bir kamp oldu.ertesi sabah kahvaltı sonrası,ANAVARZA KALESİ’ne doğru yola çıktık.ve İMAMOĞLU üzerinden ADANA’ya sağ salim döndük.buyrun resimlerin bende olanları:
NOT:her zaman olduğu gibi gezimiz LOKMA ağırlıklıdır.:queen:
DSCN0663-2.jpg

DSCN0665-2.jpg

DSCN0666-2.jpg

DSCN0667-2.jpg

DSCN0668-2.jpg

DSCN0669-2.jpg

DSCN0670-2.jpg

DSCN0671-2.jpg

DSCN0672-2.jpg

DSCN0673-2.jpg

DSCN0674-2.jpg

DSCN0675-2.jpg

DSCN0676-2.jpg

DSCN0677-2.jpg

DSCN0678.jpg

DSCN0679-2.jpg

DSCN0680-2.jpg

DSCN0681-2.jpg

DSCN0682-2.jpg

DSCN0683-2.jpg

DSCN0684-2.jpg

DSCN0685-2.jpg

DSCN0686-2.jpg

DSCN0687-2.jpg

DSCN0688-2.jpg

DSCN0689-2.jpg

DSCN0690-2.jpg

DSCN0691-3.jpg

DSCN0662.jpg



mustafa kardeşimizin lokma ve motosiklet ağırlıklı fotolar ve sonra da yusuf kardeşimizin sanatsal ağırlıklı fotoları ı:

P1010012.jpg

P1010013.jpg

P1010014.jpg

P1010015.jpg

P1010016.jpg

P1010017.jpg

P1010018.jpg

P1010019.jpg

P1010020.jpg

P1010021.jpg

P1010022.jpg

P1010023.jpg

P1010024.jpg

P1010026.jpg

P1010027.jpg

P1010029.jpg

P1010030.jpg

P1010036.jpg

P1010037.jpg

P1010039.jpg

P1010040.jpg

P1010041.jpg

P1010074.jpg

P1010075.jpg

P1010076.jpg

P1010077.jpg

P1010078.jpg

P1010079.jpg

P1010080.jpg

P1010081.jpg

P1010082.jpg

P1010083.jpg

P1010084.jpg

P1010085.jpg

P1010086.jpg

P1010087.jpg

P1010089.jpg

P1010090.jpg

P1010091.jpg

P1010092.jpg

P1010093.jpg

P1010094.jpg

P1010095.jpg

P1010096.jpg

P1010097.jpg

P1010098.jpg

P1010099.jpg

P1010100.jpg

P1010101.jpg

P1010102.jpg

P1010103.jpg

P1010104.jpg

P1010105.jpg

P1010106.jpg

P1010107.jpg

P1010108.jpg

P1010118.jpg


bir not:ceyhanlı kardeşlerimize ve kampımıza MERSİN'den katılan kardeşlerimize teşekkürü borç bilirim.:rendeer:]

IMG_8212.jpg

IMG_8213.jpg

IMG_8216.jpg

IMG_8217.jpg

IMG_8220.jpg

IMG_8223.jpg

IMG_8225.jpg

IMG_8230.jpg

IMG_8231.jpg

IMG_8236.jpg

IMG_8237.jpg

IMG_8242.jpg

IMG_8244.jpg

IMG_8245.jpg

IMG_8246.jpg

IMG_8247.jpg

IMG_8248.jpg

IMG_8250.jpg

IMG_8253.jpg

IMG_8257.jpg

IMG_8258.jpg

IMG_8260.jpg

IMG_8270.jpg

IMG_8280.jpg

IMG_8289.jpg

IMG_8290.jpg

IMG_8295.jpg

IMG_8301.jpg

IMG_8302.jpg

IMG_8304.jpg

IMG_8307.jpg

IMG_8308.jpg

IMG_8309.jpg

IMG_8310.jpg

IMG_8313.jpg

IMG_8319.jpg

IMG_8320.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Elinize sağlık, süper gezi olmuş.
Ayrıca bazı fotolara bayıldım doğrusu :cat:
 
Katılım
16 Eki 2010
Mesajlar
553
Bora abi resimleri yüklemek için çok çaba sarfetmişsin belli.Emeklerine sağlık.Kampımıza katılıp bizlere renk katan arkadaşlarımıza çok teşekkür ediyorum çok harika gün geçirdik.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Ben biliyordum böyle olacağını, ama ne yapalım kısmet değilmiş. Paylaşım için teşekkürler :cat:
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Ellerine sağlık sevgili Bora. Çok güzel bir Sonbahar Kampı gerçekleştirmişsiniz.
Keyif aldığınız her halinizden belli.:cat:
 
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
yumurtalıktan sonramı abi burası güzel sakin biyere benziyor..Yumurtalık eskı yumurtalık değil denizi pkirletmişer ve çok aşırı kalabalık
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
guven61 ,teşekkürler sıtkı ağabey,sizleri de bekleriz.
kingcüneyt kardeş,yumurtalıkta,zeytinbeli beldesi halk plajı diye biliniyor.
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
guven61 ,teşekkürler sıtkı ağabey,sizleri de bekleriz.
Aslında programımızda vardı Bora'cım.
Küçük bir operasyon geçirdiğim için bayram boyunca evdeydim. (Birbuçuk yıl önce kırdığım ayak bileğime taktıkları vidaları aldılar.) Bu yüzden iptal etmem icabetti.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
meteciğim ne izcisi kardeş,LOKMA grubu yav.her 3-4 saatte bir et/sucuk yedirdiler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
elinize emeğinize sağlık bora abi. yine sen yine mükemmel bir gezi.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Aslında programımızda vardı Bora'cım.
Küçük bir operasyon geçirdiğim için bayram boyunca evdeydim. (Birbuçuk yıl önce kırdığım ayak bileğime taktıkları vidaları aldılar.) Bu yüzden iptal etmem icabetti.

burayı farketmemiştim...çok geçmiş olsun abicim...şimdi nasıl durumlar acep...hafaif sekmeler oluyormu...yere sağlam basıyomusun...

meteciğim ne izcisi kardeş,LOKMA grubu yav.her 3-4 saatte bir et/sucuk yedirdiler.


ovvv tam benlik ambiansmış valla...benimde 3-4 saate bir öğünüm geliyor...:mrgreen:
 
Katılım
18 Ağu 2010
Mesajlar
440
herkese iyi akşamlar,boracım teşekkürler emeğine sağlık unutulmaz bir bayram kampıydı katılan ve emeği geçen herkese özellikle ceyhanlı dostlarımıza teşekkür ederim.

sa404826.jpg

sa404833.jpg

sa404834.jpg

sa404835.jpg

sa404836.jpg

sa404838.jpg

sa404839.jpg

sa404840.jpg

sa404841.jpg

sa404812.jpg

sa404813m.jpg

sa404814.jpg

sa404818.jpg

sa404819.jpg

sa404820.jpg

sa404821.jpg

sa404822.jpg
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
16 Ara 2009
Mesajlar
344
Herkese hayırlıgeceler dilerim…

Tüm herşeyde tüm emeği geçen tüm dostlarımıza teşekkürler…. :) Allah bu güzel dostlarımızla birlikte, bu güzel birlikteliklerimizi hep daim kılsın inşallah….
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Adana MT ,yine adına yakışır bir gezi düzenlemiş. Nazar deymesin birlikteliğiniz bozulmasın,çok uyumlu ve samimi grubunuz var.
Yalova dan selamlar Adana MT ye.....:king:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst