Adana MT Çanakkale Gezisi..[2950 Km]

Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
yenilendim :) tekeri düz basacasıcalar.... yüreğinize ve tekerinize sağlık :)
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yenilendim :) tekeri düz basacasıcalar.... yüreğinize ve tekerinize sağlık :)

ooo mersinli sencer abi sen buralardamıydın.:mrgreen:öle uzun süreli piyasadan kaybolma arar olduk seni ve yorumlarını:salut::rendeer:sencer abi sen taşınmışmıydın mersinden yanlış mı hatırlıyorum,sanki formda biyerde öle okumuştum.ileriki zamanda tanışma dileğimle hoşçakal sencer abi:rendeer:
 
Katılım
29 Ağu 2009
Mesajlar
76
Bende ileride güzel bi motosiklet alabilirsem bende sizlerin memleketine gezip görmeyi isterim.Fotolar çok güzel memleketimin güzelliklerini bu şeekilde ortaya koymanız benim için çok gurur verici.Çok teşekkür ederim... :)
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Etheman kardeşim ellerine sağlık güzel pozları koymuşsun siteye, Bora kardeş senin resimlerinde geziyi tamamlamış :cat:
Okuyup yorum yazan tüm arkadaşlara tşk.ederim. Ayrıca gezide emeği geçen tüm MT üyelerinede ayrıca teşekkür ederim.:rendeer:
Her TÜRK mutlaka bir gün çanakkaleyi gezmeli öyle veya böyle :bounce:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
çok güzel geziii olmuş ama neden çoğu foto açılmıyorr bunun sebebi ne acaba

genede yüreğinize sağlık
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
409
Yorum yazan herkese cok tesekkurler fotoları sızler ıcın paylasmak benım ıcın bır zevktı..
çok güzel geziii olmuş ama neden çoğu foto açılmıyorr bunun sebebi ne acaba

genede yüreğinize sağlık

Evet herkes aynı sorundan bahsedıyor çoğu foto acılmıyor ilk actıgım konuda ressim.net ten upload etmıstm fotoları sorun yoktu o konuyu sıte yonetıcılerı sıldı bende ımageshack ten koydum 2. defa actıgım konuda resımlerı ama bunda sorun var..:silent: Resim sayısının çoklugundan dolayı olabılecegını dusunuyorum yaklasık olarak resım sayısı 700 cunku.. Cozum yolunu bılen varsa sölerse düzeltmeye calısırım..
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar,sanırım aynı sayfada 650 civarı resim olunca resimlerim bir kısmı açılmıyor.sürekli yenile yenile yapınca birazda vaktiniz varsa sorun yok açılıyor ama dediğim gibi beklemek gerekiyor.
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Yorum yazan herkese cok tesekkurler fotoları sızler ıcın paylasmak benım ıcın bır zevktı..


Evet herkes aynı sorundan bahsedıyor çoğu foto acılmıyor ilk actıgım konuda ressim.net ten upload etmıstm fotoları sorun yoktu o konuyu sıte yonetıcılerı sıldı bende ımageshack ten koydum 2. defa actıgım konuda resımlerı ama bunda sorun var..:silent: Resim sayısının çoklugundan dolayı olabılecegını dusunuyorum yaklasık olarak resım sayısı 700 cunku.. Cozum yolunu bılen varsa sölerse düzeltmeye calısırım..

eğer bir sitede gezi yoksa ve gezilen yerlerin resimleri konulmuyorsa bir anlamı olmuyor sitede gezinmenin insanı harekete geçirien bu resimler ve anlatımlardır onun için siz ve sizin gibilerin sitede hep kalması dieğiyle nice güzel gezilere hayırlısyla..
 
Katılım
28 Nis 2010
Mesajlar
2
Gezinin son gününde yayla sefanızdan bahseden olmamış....Ama süper bir gezi olmuş ....hepinizi sağ salim döndüğünüz için kucaklıyorum.....
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Gezinin son gününde yayla sefanızdan bahseden olmamış....Ama süper bir gezi olmuş ....hepinizi sağ salim döndüğünüz için kucaklıyorum.....

Yayla sefamız bize özeldi. Bir talihsizlikte hiç resim çekmemişiz. Sırf resim çekmek için yayla sefamızı o günkü ekiple tekrarlamayı düşünüyoruz.:cat:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Yusuf abi tarih bellimi :mrgreen: ::dpac::

Ev sahibini kıstırınca ancak tarih belli olur. Adam harika mangal yakıyor. :flower::flower:
Yoksa bana göre bir şey yok. Ne zaman davet ederse hazırım.
malzeme elimde bekliyorum. Yani mangalda pişecek malzeme yanlış anlamayın.:cherry::cat:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Ev sahibini kıstırınca ancak tarih belli olur. Adam harika mangal yakıyor. :flower::flower:
Yoksa bana göre bir şey yok. Ne zaman davet ederse hazırım.
malzeme elimde bekliyorum. Yani mangalda pişecek malzeme yanlış anlamayın.:cherry::cat:

Sen şimdi teeee Afyona gittin sucukmu aldın yani ::blusssh:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
yorum yapan arkadaşlara teşekkür ederiz.umarım bizden sonraki zamanlarda,ÇANAKKALE'yi ve şehitlerimizi ziyaret edecek arkadaşlarımıza klavuz niteliğinde olmuştur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst