yenilendimtekeri düz basacasıcalar.... yüreğinize ve tekerinize sağlık
![]()
çok güzel geziii olmuş ama neden çoğu foto açılmıyorr bunun sebebi ne acaba
genede yüreğinize sağlık
Yorum yazan herkese cok tesekkurler fotoları sızler ıcın paylasmak benım ıcın bır zevktı..
Evet herkes aynı sorundan bahsedıyor çoğu foto acılmıyor ilk actıgım konuda ressim.net ten upload etmıstm fotoları sorun yoktu o konuyu sıte yonetıcılerı sıldı bende ımageshack ten koydum 2. defa actıgım konuda resımlerı ama bunda sorun var..:silent: Resim sayısının çoklugundan dolayı olabılecegını dusunuyorum yaklasık olarak resım sayısı 700 cunku.. Cozum yolunu bılen varsa sölerse düzeltmeye calısırım..
Gezinin son gününde yayla sefanızdan bahseden olmamış....Ama süper bir gezi olmuş ....hepinizi sağ salim döndüğünüz için kucaklıyorum.....
Yayla sefamız bize özeldi. Bir talihsizlikte hiç resim çekmemişiz. Sırf resim çekmek için yayla sefamızı o günkü ekiple tekrarlamayı düşünüyoruz.:cat:
Yusuf abi tarih bellimi :mrgreen: ::dpac::
Ev sahibini kıstırınca ancak tarih belli olur. Adam harika mangal yakıyor. :flower::flower:
Yoksa bana göre bir şey yok. Ne zaman davet ederse hazırım.
malzeme elimde bekliyorum. Yani mangalda pişecek malzeme yanlış anlamayın.:cherry::cat:
Sen şimdi teeee Afyona gittin sucukmu aldın yani ::blusssh: