Adana MT Çanakkale Gezisi..[2950 Km]

Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
409
10.07.2010 Cumartesi Sabah 06:30 da Hareket etmeyi planladıgımız gezimizin rotası ve katılımcıları şu şekildeydi:
Gezi Rotası
1.Gün 10.07.2010 Adana - Side
2.Gün 11.07.2010 Side - Patara
3.Gün 12.07.2010 Patara - Foça
4.Gün 13.07.2010 Foça - Çanakkale
5.Gün 14.07.2010 Çanakkale
6.Gün 15.07.2010 Çanakkale
7.Gün 16.07.2010 Çanakkale - Eskişehir
8.Gün 17.07.2010 Eskişehir - Konya
9.Gün 18.07.2010 Konya - Adana

Katılımcılar
1 Muzaffer1968 Ve Eşi (Cbf1000)
2 Yusuf Ziya Ve Oğlu Ethemhan (Vfr 800)
3 Adanalı Ve Hanımı (Cbf 500)
4 Mümin01 (Fz6)
5 Serhat Abi (Deauville 700) Site Üyesi Değil Henüz Kendisi

1 Gün
1. günkü planımız adanadan hareket silifkede kahvaltı ve sidede konaklamaydı.Ilk Gunku rotamız 489 km Olup yarısından çogu virajlı yollardı..Buyrun 1. güne ait fotograflar:cat:






























































Böylece ilk günkü hedefimize ulaşmış olduk otelde hiç fotograf çekememişim yorgunluktan özür dilerim:salut: Son Fotograflarda yemek yedigimiz yerin sahibinin tekrardan kulaklarını çınlatıyorum çok teşekkürler adem beye! :queen:

Sırada 2. gün Side - Patara..
Sidede Kaldıgımız Otelin tüm çalışanları akraba idi bizi cok guzel agırladılar onlarada buradan teşekkür ediyor ve Antalya mt Selcuk bey ve hanımının yanına antalya havaalanın oraya gidiyoruz bizi gezdirmek için orda beklıyor olacaklardı Misafir perverliklerinden dolayı onlarada çok tesekkurler.. Onlarla Güzel bir sohbet ve antalya turundan sonra tekrar yollara düşüyoruz hedef Tospa Cenneti Patara Sülo Pension:queen:







































































Patarada bizler için otel organizasyonu yapan haluk hocama ve aksam yemegınde bızlerı agırlayan ailesinede sonsuz tesekkurler:rendeer:

3. Gün Patara - Foça

Aydında bizi bekleyen doktor gökhan abimin yanına varıyoruz foçaya kadar bize eşlik edecek ve izmirde bizi ufak bir şehir turu attıracak.. Eskiden kendisi adana mt uyesiydı ama işi geregi izmire taşındı onunlada bu sayede görüşmüş hasret gidermiş olduk :cat:

Foça yolunda karşılaştıgımız ve bızlerı foçada agırlayan Ege Motor Klubu Baskanı Dr.Mehmet Bey Ve Arkadaslarına buradan teşekkür ediyoruz..

































































4. Gün Foça -ÇANAKKALE
































 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
409
5. Gün ÇANAKKALE

Gelibolu Tarafına sabah tur işleginde feribotla geciyoruz ve rehberımızın o guzel anlatımıyla canakkale tarıhını geçmısını dınlıyoruz sızlerede bu geçmısı hatırlatmak ıcın elımden geldıgınce fotograflar cektım ama anlatımsız nekadar faydalı olur bılemem ama buyrun resımler.. UNUTMAYIN HER TÜRK İNSANIN ORAYI GİDİP GÖRMESİ GEREKIYOR..

































































































































































































6. Gün Çanakkale Bozcaada




























 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
409
7. Gün Çanakkale - Eskişehir

Eskısehır e dogru gıderken balıkesır kazdaglarında olan motosıklet festıvalınıde ugrıcagız yolda serhat abıye vedaaedıyoruz o tatıl amacı ıle bodrum ıstıkametınde devam edıyor.. Gezımıze nese kattıgı ıcın cok cok tesekkurler serhat abı ıyıkı geldın :rendeer:



































okadar yazmıslar asansor 3 kısılıktır dıye neden 5 kısı bınerızkı :queen::queen:
Eskişehir Büyük Hotelden özür diliyoruz :queen::queen:
Bora abide (adanalı) eskisehırde bıze veda ederek 1 gun onceden adanaya donuyor.. bundan sonrakı yola 3 motor devam edıyoruz..

8. Gün Eskişehir - Konya


















9.Gun Konya - Adana (Eve Dönüş)

Konyadakı motorlu polıslerın onerısı uzerıne Krater gölü ve geçen yıl oluşan obruguda görecegız.. Obrugun urkutucu bır goruntusu var gercekten :cat:


























Ve Vedalasma geziye katılan katılamayıp bızı yurekten destekleyen gittigimiz yerlerde yardımcı olan herhangı bır konuda emeği geçen herkeslere çok teşekkür ediyorum..

Fotograf sayısı 1200 ama birazcık sadelestırerek paylasabıldım kusuruma bakmayın..Beğendiğinizi Umuyorum Kalın Sağlıcakla..:cat:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
gezimiz boyunca resimlerimizi çeken ve ilk açılan başlığın,fotoğraf boyutları yüzünden silinmesinin ardından,tekrar uzun saatler ayırarak yeniden boyutlandırıp yükleyen sevgili ETHEMHAN kardeşimize,bizi,vakit ayırıp ANTALYA'da karşılayan,gezdiren sevgili SELÇUK ve eşi IŞILAY kardeşlerimize,PATARA'da karşılayan ve şahane ziyafet çeken sevgili HALUK kardeşimiz ve değerli ANNE-BABASI'na,AYDIN'da karşılayıp,bize İZMİR FOÇA'ya kadar eşlik eden ve gece boyunca bizleri yalnız bırakmayan sevgili GÖKHAN kardeşimize,gurup arkadaşlarım ve şahsım adına huzurunuzda teşekkürü bir borç bilirim.
şimdi de bende olan diğer resimler:
SİDE'de ki otel havuzuunda sefamız


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

ANTALYA'daki DÜDEN ŞELALESİ'NİN denize döküldüğü yerdeki resimler


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
ve hep beraber çay keyfi


Uploaded with ImageShack.us
İZMİR kordonboyu'nda,sohbet,dinlenme ve hasret giderme molası


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
vee FOÇA akşamı


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
foça'nın sabahı


Uploaded with ImageShack.us
foça'da kaldığımız şirin pansiyonumuz.kendisi de motorcu olan sevgili pansiyon sahibimize bize gösterdiği ilgi ve alakaya buradan teşekkür ediyorum.


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
edremit akçay'da bir yemek molası


Uploaded with ImageShack.us
çanakkale'de,şehitlik gezisine gitmeyi beklerken biz


Uploaded with ImageShack.us
vee çanakkale


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
değerli anlatımıyla bizlere gün boyu duygu seli yaşatan sevgili rehberimiz İLYAS ÖĞRETMENİMİZE de teşekkür ediyorum.


Uploaded with ImageShack.us
ATAMIN kaldığı BİGALI KÖYÜ'den bir görünüş


Uploaded with ImageShack.us
ingilizlerden kalma tüfek ve tabanca mermileri


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
ve en duygusal anlardan birisi.hikayesi şöyle:savaş zamanında insanları gömmek için mezarlıklar ne yazıkki yok.şehitleri oldukları yere gömüp,üzerlerine,altında şehit olduğunu belli etmek için oracıkta buldukları taşı koyuyorlarmış.ve bugün o taşlar hala orada duruyorlar.ethemin resimlerinde de bu resimlerden mevcuttu.


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
şehitlerimize ait,üzerine hala kurşunlar bulunan kemik parçaları


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
yurdun her tarafından gelmiş topraklar


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
bozcaada görüntüleri


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
bozcaada kalesi


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
şimdilik bulabildiklerim bunlar.
çok çok keyif aldığımız bir gezi oldu.geziye katılan tüm arkadaşlarıma da buradan kendim ve eşim adına teşekkür ediyorum.
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
141
sonunu bulsakta bir tşk yazsak diye çooook bekledim ama oldu işte..gezöiş gibi oldum..gibiside fazla ama neyse..
 
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
10
gezileriniz çok güzel olmuş... fotoğraflar çok güzel çanakkale mükemmel bi şehir.. her yeri tarih kokuyor, çanakkalenin gitmeyen arkadaşlar varsa kesin gitmeleri gereken bir yer.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sana dar gelecek makberi kimler kazsın?
Gel yazalım seni tarihe desem sığmazsın...
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vay beee resimlere bakınca ne insanlar gelmiş geçmiş ne tarih yaşanmış.tekrar teşşekkürler adana (mt) çanakkale ekibi.sizlerin sayesinde didip gezmiş görmüş kadar olduk.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
paylaşım için teşekküler arkadaşlar, çok güzel yerler gezilmiş,
sanırım Çanakkaleyi hissetmek için illa gidip orada o havayı solumak lazım,

Adanalı motorcular olarak Antalyada Kadir İnanırla resim çekilmeniz onun için onur verici olmuştur eminim:))
ne mutlu size çok güzel bir geziye imza atmışsınız, devamını dilerim, tüm ekibe selamlar:)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
her yeri tarih kokuyor, çanakkalenin gitmeyen arkadaşlar varsa kesin gitmeleri gereken bir yer.

vay beee resimlere bakınca ne insanlar gelmiş geçmiş ne tarih yaşanmış.

sanırım Çanakkaleyi hissetmek için illa gidip orada o havayı solumak lazım

evet arkadaşlar,çok doğru.orada olup o havayı solumak lazım.her TÜRK'ün mutlaka gidip görmesi gereken bir yer.
 
Katılım
28 Nis 2010
Mesajlar
260
Güzel gezi tebrikler ...

ama fotoların çoğunu göremedim... Yinede gördüklerimde çok güzeldi...

Bigalı köyünün girişi insanın tüylerini ürpertiyor değilmi bende gezmiştim oraları çok duygulanmıştım.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Güzel bir gezi olmuş.Paylaşımlarınız için teşekkürler.Fotoğraflara İmrenerek ve gıpta ile (bir kısmını göremedimse de) baktım.
Çanakkale ile ilgili yazı ve yorumlara tamamıyle katılıyorum.Orası ve yaşanan savaş ile ilgili ne yazılsa eksik kalır.Bu ülkede yaşayan ,havasını soluyan,suyundan içen,ekmeğini yiyen herkes oraları görmeli çocuklarını götürmeli.Oraları görerek bu vatanın kolay kazanılmadığına bir kez daha şahit oluyor insan.Babaannemim 2 kardesi (İlyas ile Necip) dedelerim orada yatıyorlar mezarlarının yeri belli bile değil.Biri 18 diğeri 21 yaşında çanakkalede savaşmak için evden ayrılmışlar bir daha geri dönmemişler.Babaannem vefat edene kadar arkalarından zaman zaman sessiz ve gizlice ağlardı.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Gerçekten güzel gezi olmuş. Hele birde Çanakkale gibi bizler için manevi degeri büyük olan biryer seçilince daha bi güzel olmuş. Tebrik ederim:cat:. Palaşım için tşk.
 
Katılım
17 Tem 2010
Mesajlar
17
anaaa üniversitemi gördüm pek bi duygulandım :salut: 5 senemi verdim çok özlemişim..
çok da güzel bir gezi olmuş ayrıca görünen kadarıyla
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst