- Katılım
- 8 Mar 2013
- Mesajlar
- 3,527
benim cüsse biraz büyük olunca motor altımda kaybolmuş resmen. Çarşamba konuşalım da değiştirim ben motoru.
Sana da hyo alalım kalıplı enazından :queen:
benim cüsse biraz büyük olunca motor altımda kaybolmuş resmen. Çarşamba konuşalım da değiştirim ben motoru.
Yok Ozanım olmaz senin 800-1000 zamanın gelmiş. Çok iyi gördüm seni bu sefer... :cat:
Oryantirik süresini biraz uzun tutup aklıselim sürersen rahatlıkla hakkından gelirsin büyük makinanın.
Zaten dediğin gibi küçük motosiklet sana olmuyor...:queen::queen::queen:
Murat hocam , Ozan'a uygun ayakkabı zor bulunuyor cıbır küçük kalmış çok mu :queen: Adamın maşallahı var. Bide kas yaptığını düşün Arnıld şivazeneger gibin olur :queen: Bu arada oryantirik ne hocam :queen: