Adana [MT] bu hafta yine çoştu

Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Yok Ozanım olmaz senin 800-1000 zamanın gelmiş. Çok iyi gördüm seni bu sefer... :cat:
Oryantirik süresini biraz uzun tutup aklıselim sürersen rahatlıkla hakkından gelirsin büyük makinanın.
Zaten dediğin gibi küçük motosiklet sana olmuyor...:queen::queen::queen:
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Yok Ozanım olmaz senin 800-1000 zamanın gelmiş. Çok iyi gördüm seni bu sefer... :cat:
Oryantirik süresini biraz uzun tutup aklıselim sürersen rahatlıkla hakkından gelirsin büyük makinanın.
Zaten dediğin gibi küçük motosiklet sana olmuyor...:queen::queen::queen:

Murat hocam , Ozan'a uygun ayakkabı zor bulunuyor cıbır küçük kalmış çok mu :queen: Adamın maşallahı var. Bide kas yaptığını düşün Arnıld şivazeneger gibin olur :queen: Bu arada oryantirik ne hocam :queen:
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Murat hocam , Ozan'a uygun ayakkabı zor bulunuyor cıbır küçük kalmış çok mu :queen: Adamın maşallahı var. Bide kas yaptığını düşün Arnıld şivazeneger gibin olur :queen: Bu arada oryantirik ne hocam :queen:

oryantasyon yani alıştırma yani alışma... :queen:
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
311
Murat Hocam senden onay çıktıysa olay bitmiştir:)
Oryantrik diyince ben de aynanın karşısına geçip bel kıvırmaya başladıydım. Akşam konuşuruz artık.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst