Adana [MT] bu hafta yine çoştu

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
ADANA [MT],serin sezona girmenin keyfiyle,şöyle sahilden dağlara doğru uzanıp,bol virajlı bir rota ve nefis pirzola/enfes tatlı yemek bahanesiyle yine yollara düştü.bol katılımlı ve neşe içinde geçen bir günün hikayesi aşağıda.buyrun :

mkNOy.jpg

psJ3g.jpg

oTqal.jpg

wN5z4.jpg

B21j7.jpg

Bk0dg.jpg

UitO3.jpg

G5lbU.jpg

VhZFv.jpg

sT9Cx.jpg

saI.jpg

G1iRS.jpg

1MEB4.jpg

rHYq8.jpg

sIH5c.jpg

x2bly.jpg

0SM73.jpg

j81h4.jpg

8lnYC.jpg

MzFxC.jpg

UXVyw.jpg

xtUiZ.jpg

BAjKc.jpg

gt27C.jpg

tbcFp.jpg

pLhH0.jpg

VqELg.jpg

MZc8.jpg

AWDRI.jpg

JNSzC.jpg

GEpd6.jpg

7uyC.jpg

4oLka.jpg

XxhGk.jpg

b9VAB.jpg

xy0Ut.jpg

cz5rB.jpg

V20fI.jpg

L0BRi.jpg

zrSYE.jpg

7CUBW.jpg

KlCD.jpg

215T.jpg

ehNQF.jpg

lQFe.jpg

uGNEC.jpg

rZua.jpg

z2WM8.jpg

68K14.jpg

Q2GZP.jpg

goJ9e.jpg

szo5A.jpg

MavFs.jpg

n7w8T.jpg

xEdrX.jpg

Su6r.jpg

E5Xg.jpg

HvEYZ.jpg

J9fZu.jpg

pSF.jpg

ZEnMl.jpg

VFKXH.jpg

8Zhyg.jpg

BmQf1.jpg

CctTQ.jpg

62L8F.jpg

B9MqL.jpg

Tqh4R.jpg

GQ3Hv.jpg

XqBIK.jpg

6w14z.jpg

iL2dp.jpg

vwyWu.jpg

9tckM.jpg

EFtUn.jpg

UwdsY.jpg

71Qo9.jpg

YgL5H.jpg

u1LoR.jpg

WN0Lo.jpg

fiQd.jpg

oXwHY.jpg

Avh3J.jpg

auyE.jpg

sLocO.jpg

nZhy3.jpg

nwvsb.jpg

AGRq4.jpg

LH291.jpg

Ksq2k.jpg

OpnG6.jpg

DkgsS.jpg

gN1GR.jpg

5hJv6.jpg

DjEYK.jpg

bAeW.jpg

ZqL8w.jpg

HxohN.jpg

k5CZ8.jpg

RLQY8.jpg

PgVyo.jpg

CPzb.jpg

nwiCE.jpg

FuQh.jpg

SDP6E.jpg

9OmxB.jpg

xBOcL.jpg

NPCxU.jpg

NasJi.jpg

qDGHp.jpg
 
Katılım
31 Tem 2013
Mesajlar
362
herkesin yüzünün güldüğü keyifli unutulmaz bir gezi daha olmuş...foto çekenlerin elleri dert görmesin,gitmiş kadar olduk ( her nekadar azzımın suyunun akmasını engelleyemesemde :cherry: )

hep yüzlerinizin böyle gülüp,keyfinizin ve keyfimizin hiç bozulmaması dileğiyle :queen:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Bende katılıcı listesini şöyle bir ilave edim...

Toplam 22 motosiklet 1 araba galiba 28 kişiydik. Yine süper bir gezi oldu, Geziyi organize eden fatih abime çok teşekkür ediyorum :rendeer:


1-fatih abi
2-koluman muzaffer,
3-gürsel,
4-mesut ve eşi
5-murat hoca
6-recep albay
7-ahmet hüdürefe,
8-onurcan
9-yusuf ve ibrahim
10-hyosung ahmet
11-hüseyin dayı
12-636 mustafa
13-dr.murat
14-edip ve eşi
15-cellat murat
16-ozan
17-ferruh kavi
18-murat yoğurtçu
19-gökmen
20-taha uğur can
21-kenan sağlam.
 
Katılım
31 Tem 2013
Mesajlar
362
aynen ozan :cherry: bende kendimi görünce şaşırdım dedim gitmişmiyim ben diye :queen:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
hepinizi tebrik ediyorum.
Allah esirgesin.
Güzel bir pazar olmuş.
Paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
713
:thumleft::thumleft: canlarım herkes memnun kalıp mutlu bir gezi yapmanın keyfini yaşadıysa ne mutlu bana bende sizlere ve emegi geçen tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim.öncülük yapan muzafferime.arkadan tüm arkadaşları bekleyip toplayan ahmedime.salatalarda yardım eden arkadaşlara ayrı ayrı teşekkür ederim .nice mutlu gezilere.::alkiis::::alkiis::::alkiis::
 
Katılım
10 Haz 2012
Mesajlar
107
iyi akşamlar adana mt
benim çektiğim fotolar
29aj.jpg

jJfIG.jpg

EeCMb.jpg

We15J.jpg

jsTfE.jpg

pXYgo.jpg

crITJ.jpg

SXJCB.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 19:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:46 ----------

lu0fU.jpg

1mUHs.jpg

f4qG.jpg

ugFxm.jpg

qy9lC.jpg

Vnk8.jpg

RU3yk.jpg

QrV8L.jpg

DQPkZ.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 19:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:51 ----------

aSmwR.jpg

53AYH.jpg

w5Grc.jpg

IdpTZ.jpg

QlPUa.jpg

ZMAtn.jpg

Ayoja.jpg

jk0Kb.jpg

pvxXP.jpg
 
Katılım
24 Şub 2010
Mesajlar
82
Çok güzel bir gezi olmuş hazırlayanların ve katılanların ellerine sağlık yiyenlerin ağzına sağlık ..........
 
Katılım
16 Ara 2009
Mesajlar
344
Kazasız belasız geçmiş olduğuna sevindim... Emeği geçen arkadaşlarımıza teşekkürler...
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Dürülülüp, tşşşhhhgggrrtt - İstanbuş' dan Adana' ya, İstanbul' dan Adana' ya. Tamam

Dürülülüp, tşşşhhhgggrrtt - Adana dinlemede. Tamam.

Dürülülüp, tşşşhhhgggrrtt - İstanbulda 2 kişi haftalardır bir araya gelemiyor, nedir bunun sırrı? Tamam :mrgreen::mrgreen::queen:

Abi keyfiniz bol olsun, 200 motosiklet tutkunu toplanmışsınız çok mu yani :mrgreen: Helal :thumleft:
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Fotolar çok güzel ellerinize sağlık arkadaşlar. Başkanım sana özel teşekkür katılamadığın gezinin orada olamamak yetmiyormuş gibi bir de fotolarını yüklemek zor olsa gerek. Sağolasın...:cat:

Ben de sizlere bendeki fotolardan ekleyim dedim...

Önce geçen Çarşamba toplantımızdan kareler...:thumleft:

zPZnS.jpg

fhXHN.jpg

KILD8.jpg

wxAGN.jpg

eAcrk.jpg

rXfnC.jpg

rOfBW.jpg

PUpm.jpg

rB9VP.jpg


Geçen Cumartesi Recep Albayım, Koluman Muzaffer Abim ve Ben Mersin Maceramız Harika bir gündü... Muzaffer ve Recep abilerime teşekkürü borç bilirim...:rendeer:

iCms.jpg

UVzPx.jpg

NzIM.jpg

ySfUe.jpg

Xs7vd.jpg

lXPQ.jpg

Z9JeC.jpg

ck8iB.jpg

dK93L.jpg

QH1E6.jpg



Veeee bunlar da Son gezimizden artık geleneksel hale gelmeye başlayan yol fotoları.... "Kızı kolda ikitekeri yolda severiz":queen::queen::queen:

fOQu8.jpg

Gbnl8.jpg

qm9A2.jpg

fdUi4.jpg

dnZ14.jpg

fxso.jpg

LjwWa.jpg

L2CGP.jpg

j9x4t.jpg

D7SUz.jpg

GPLcC.jpg

U0Oop.jpg

RFJYD.jpg

VhmAz.jpg

UDL5.jpg

Cj0q3.jpg

tAQjE.jpg

keKRu.jpg

PjQDu.jpg

WL9uY.jpg

5sBrx.jpg

xnVDI.jpg

4Gp6W.jpg

mWl2.jpg

FaiZ.jpg

zaVxd.jpg

ztQpS.jpg

H9ZLy.jpg

VqPIp.jpg

JDs1.jpg



Şimdilik bu kadar bizi izlemeye devam edin...:flower:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Murat hocam, marifetini bir kere daha alkışlıyorum hareket halinde ne güzel fotolar çekmişsin ::biggrinn Bir gün elinden iphone 5 düşürecen diye çok korkuyorum :silent:
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
311
benim cüsse biraz büyük olunca motor altımda kaybolmuş resmen. Çarşamba konuşalım da değiştirim ben motoru.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst