Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #1
Adanada yeni açılan YAMAHA bayisi BİBEROĞLUnun düzenlediği,HOŞ GELDİN BAHAR gezisinde,yine neşe,kahkaha ve ailecek birliktelik vardı.26 motor,2 araç ve birbirinden değerli 46 kişiden oluşan bu ekip,bir geziye daha imza attı.üstün hizmet anlayışı ile ilklere imza atan ve bu gezinin sponsorluğunu üstlenen BİBEROĞLU YAMAHAya teşekkürlerimizi sunarız.ayrıca katılan herkese buradan teşekkürler.gözlerimiz katılamayan arkadaşlarımızı aradı.buyrun fotolara:























































































































































































