ADANA [MT] BU HAFTA YAMAHA BİBEROĞLU’NUN MİSAFİRİYDİ

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Adana’da yeni açılan YAMAHA bayisi BİBEROĞLU’nun düzenlediği,HOŞ GELDİN BAHAR gezisinde,yine neşe,kahkaha ve ailecek birliktelik vardı.26 motor,2 araç ve birbirinden değerli 46 kişiden oluşan bu ekip,bir geziye daha imza attı.üstün hizmet anlayışı ile ilklere imza atan ve bu gezinin sponsorluğunu üstlenen BİBEROĞLU YAMAHA’ya teşekkürlerimizi sunarız.ayrıca katılan herkese buradan teşekkürler.gözlerimiz katılamayan arkadaşlarımızı aradı.buyrun fotolara:

















































































































































































 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Süper gezi süper fotoğraflar. Harikaydık dostlar...:rendeer:
Başta İsmail Yılmaz olmak emeği geçen herkese çok teşekkürler...:cat::flower:
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Katılan herkese ve YAMAHA BİBEROĞLU'NA katkılarından dolayı teşekkür ederim. Beraber nice gezilere:thumleft:
 
Katılım
10 Haz 2012
Mesajlar
107
Güzel bir gezi oldu
gezinin sponsorluğunu yapan YAMAHA BİBEROĞLU'NA çok teşekkür ediyorum
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Çilekleri kaçırdım yanarım yanarım senle gelmediğime yanarım murat hocam :queen:
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
herzamanki gibi bol kahkaalı ve neşe dolu harika bir gezi oldu.
geziye katılan tüm doslara teşekkürler.
öncelikle bu gezinin sponsorlugunu üstlenen BİBEROGLU YAMAHA'YA sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
katıldığınız ve bizi yalnız bırakmadığınız için,hepinize teşekkürler dostlar.
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
713
:flower::flower:yine adana yine adana mt.süper insanlarla süper bi gezi.yüreginize,emeginize,tekerinize saglık.adanada bir ilki başlatan biberoglu yamaha sahibi ismail beye sonsuz teşekkürler.motor sevdasının sadece ticaret olmadıgını her zaman motorcuların yanında oldugunu gösterdi.tekrar,tekrar teşekkür ederim.:flower::thumleft::flower:
 
Katılım
31 Tem 2013
Mesajlar
362
Yüreğinize tekerinize sağlık çok güzel bir gezi ve kareler :) Allah yüzünüzdeki gülümsemeyi almasın inşallah
 
Katılım
28 Kas 2010
Mesajlar
203
Yureginize saglik cok guzel bir gezi olmus.
Lastikte patlamayaydi iyiydi ama... Saglik olsun.
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
228
Bu gezinin sponsorlugunu ustlenen Yamaha Biberoglu-Ismail Bey'e,katilim gosteren tum arkadaslara ve bu guzel kareleri bizlerle paylasan Bora Baskana tesekkurler.Yureginize ve tekerinize saglik...:rendeer:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
50
Biberoğlu'na teşekkürler. gelemedik ama gönlümüz geziye katılanlarla idi.
 
Katılım
3 Haz 2012
Mesajlar
489
Motosikleti
Bmw R 1300 Gs
kıskanırım sizi ben,,, kıskanırım antalyadan.Bu nasil ADANA aşkı allahım ölecegim Adana[m.t] yüzünden. :)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
güzel yorumlarınız için teşekkürler dostlar.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
narlıkuyu?


hala haber etmemekde direniyorsunuz ha!?

sizden neffret ediyorum ( iki F ile :p )
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
eğlenceli ve güzel bir buluşma olmuş,emeğinize sağlık , yalnız fotoların tamamında tam ortasında leke var,galiba mercek lekeliymiş ,olsun yinede çok güzeldi ,saygılar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst