Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #1
Bu hafta da havanın güzelliğini değerlendirip,YUMURTALIKa deniz kenarında sucuk yemeye gittik.16 motor ve 1 araba ile (22 kişi) katılımın bol olduğu bu gezimizde,emeği geçen,katılan tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim.ayrıca,ilgi ve alakalarından dolayı CEYHANlı kardeşlerimize de çok teşekkür ederim.şahane bir gün geçirdik.gülen yüzümüz solmasın,dostluğumuz bozulmasın.buyrun fotolara: