ADANA [MT] BU HAFTA DA YUMURTALIKTAYDI

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Bu hafta da havanın güzelliğini değerlendirip,YUMURTALIK’a deniz kenarında sucuk yemeye gittik.16 motor ve 1 araba ile (22 kişi) katılımın bol olduğu bu gezimizde,emeği geçen,katılan tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim.ayrıca,ilgi ve alakalarından dolayı CEYHAN’lı kardeşlerimize de çok teşekkür ederim.şahane bir gün geçirdik.gülen yüzümüz solmasın,dostluğumuz bozulmasın.buyrun fotolara:
CDEBA.jpg


shWY4.jpg


erPpC.jpg


wbO8f.jpg


7Bm6.jpg


VPY5H.jpg


ZnPrk.jpg


rV2iQ.jpg


ApD4i.jpg


zCPY.jpg


Pa5bW.jpg


luz18.jpg


eY1fI.jpg


VjJ2n.jpg


TwemP.jpg


wf0G.jpg


DAWjp.jpg


RUfI.jpg


IdsvP.jpg


0Q1Km.jpg


nKod.jpg


EO8KV.jpg


hSXFm.jpg


K0cZ3.jpg


ViPd.jpg


39Aod.jpg


cIm4U.jpg


shuTC.jpg


2drNA.jpg


EUeS6.jpg


ThpRS.jpg


CoLiS.jpg


1fU9i.jpg


fMPy5.jpg


yhlAS.jpg


sFPYK.jpg


OseIV.jpg


26fYz.jpg


QLasr.jpg


7r0Ge.jpg


ABUIN.jpg


v0io7.jpg


vdP0c.jpg


nIZy1.jpg


Xw1xu.jpg


iaHFY.jpg


bTcDW.jpg


yfs5n.jpg


LKMQa.jpg


Bu9L.jpg


c9A4W.jpg


uMvnw.jpg


up731.jpg


R4Pw.jpg


G3V0u.jpg


28zYg.jpg


gHR6x.jpg


6CWNk.jpg


dN8iz.jpg


Hq0OM.jpg


asp14.jpg


itkJF.jpg


TNPzV.jpg


57xQX.jpg


niz9r.jpg


G6rjw.jpg


XjNU.jpg


cS42D.jpg


AByJE.jpg


MwYEG.jpg


m6Gv3.jpg


aL2nq.jpg


xMAIE.jpg


0QrqB.jpg


HYPj0.jpg


BhloY.jpg


VHn.jpg


ERPWX.jpg


ezWYQ.jpg


Cnvg6.jpg


uUoK.jpg


zGRr.jpg


LBkgr.jpg


HtA4s.jpg


yklw1.jpg


kDimX.jpg


YAFX4.jpg


EIxe6.jpg


DEdXJ.jpg


H8YZ.jpg


Yna6B.jpg


PhKtS.jpg


5JtoV.jpg


BSMfK.jpg


fBMyr.jpg


K9Xh.jpg


9POnN.jpg


iuqk0.jpg


BHzhN.jpg


sXkyT.jpg


o930B.jpg


jCBgk.jpg
 
Katılım
24 Şub 2010
Mesajlar
82
images


---------- Post added at 19:22 ---------- Previous post was at 19:20 ----------

0tuufgj


---------- Post added at 19:36 ---------- Previous post was at 19:22 ----------

WaUG6.jpg

MIuTy.jpg

SAqg.jpg

in3ub.jpg

Bk1fn.jpg

0vuo.jpg


---------- Post added at 19:39 ---------- Previous post was at 19:36 ----------

kolaymiş yahu :)

gezide emeği geçen herkese çok teşekkür ederim aman ne eğlendik ne eğlendik :)))
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
yine herzamanki gibi muhteşem bir gezi oldu.
geziye katılan ve emeği geçen tüm arkadaşlara teşekkürler.
ilgi ve alakalarını gösteren ceyhanlı kardeşlerimize de çok teşekkür ederim.:rendeer:
 
Katılım
10 Haz 2012
Mesajlar
107
iyi akşamlar adana mt
güzel bir gezi oldu
fotoları yükleyen bora abiye teşekkür ederim
 
Katılım
28 Kas 2012
Mesajlar
200
Havalar da iyiymiş anlaşılan.Diyarbakırda kış kıyamet Dün hariç pek güneş görmedik ama yinede dolaşmaya mola vermedik.Saygılar.Teşekkürler.
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Dostları birarada görmek bizleri mutlu ediyor. Güzellikler daim olur inşallah.:cat:

Bora'cım, ellerine sağlık.:wiinkk:
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Fotolar için Bora Başkanıma Yusuf'a ve Burak hocama teşekkürler... Ceyhan'lı arkadaşlarıma ayrıca özel teşekkür. Sağolsunlar...:cat:
Bol kahkahalı eğlenceli ve zevkli bir gezi oldu...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:20 ----------

Bende ki fotoları paylaşıyorum. Aslında konuşturacaktım fotoları ama gerek yok. Zaten herşeyi söylüyorlar...:queen:

IqNjW.jpg

9bdSF.jpg

H3Tw9.jpg

172pX.jpg

TYWlQ.jpg

f0gLJ.jpg

fwgVW.jpg

enlpN.jpg

4doiW.jpg

4nmTD.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 23:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:44 ----------

Neyse ki dizlik var daaaaaa...:flower:
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
713
:flower::flower:evet dostlar adana mt yine yerinde duramadı havayı güneşli buldumu azıyor azgınlar.geziyi tertipleyen ve katılan tüm dostlara teşekkürler.ayrıca ceyhanda bizleri agırlayan cellat kardeşimede sonsuz teşekkürler.saglıcakla kalın allaha emanet olunuz.:thumleft::thumleft:
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Oy maşallah 01 yine rengarenk toplanmış. Tekerinize sağlık :cat:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
güzel bir gezi olmuş ellerinize emeklerinize sağlık .gülen yüzleriniz hiç solmasın:rendeer:
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
228
Havasi guzel,suyu guzel,muhabbeti ve paylasimi bol bir geziydi.Ceyhanli dostlara buradan tekrar tesekkurler..:rendeer:Fotolarda emegi gecen Bora baskan,Burak Hoca,Yusuf ve Murat Hocaya tekrar tesekkurler...
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Geziyi organize eden Bora başkanııza, yolumuzda kılavuzluk yapan Ahmet Hüdürefeye, sucukları temin eden Gürsel kardeşime, Resimleri çeken Yusuf kardeşime, Ceyhan Yumurtalıkta bizi ağırlayan Ceyhan grubuna (Mustafa,Burak,Murat ve Ahmet) ve iştirakci olarak katılan tüm bayanlara ve diğer figuranlara çok çok teşekkür ederim. :rendeer: :rendeer: :rendeer:

Arkadaşlar Adanada Benzin bu kadar ucuz olduğunu bu kadar belli etmeyen... :p :p :p
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
387
Adana MT'den kıskandıran performans. Keyfiniz daim olsun tekeriniz düz bassın
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
değerli yorumlarınız için teşekkürler dostlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:50 ----------

elime ulaşan birkaç fotoyu da ekleyeyim.
1mTph.jpg

1QhM9.jpg

HV4OJ.jpg

CtDY.jpg

n6k90.jpg

jgVnM.jpg
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
değerli yorumlarınız için teşekkürler dostlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst