- Katılım
- 20 Kas 2012
- Mesajlar
- 970
Oğuz ve Gökmen Fotolar harika pardon muhteşem. :cat:
Yorumlar :queen: çılgınca . Fotoraflara bakıp yorumları okuyan nazar değdirmesin Valla bozuşuruz.:jocolor:
Yaa arkadaş bir grubun enerjisi bu kadar mı güzel olur. Maşallah... Oğuz ayrıca tek el kullanım tespitinde çok yerinde çok güzel.:cat:
Yusuf abi bizimle gelmeni çok isterdik ama kızınla çok güzel bir gezi yapmışsın süper fotolar için teşekkürler.:rendeer: Mont beyaz mont oda çok güzel Bayıldım...:thumleft:
Yorumlar :queen: çılgınca . Fotoraflara bakıp yorumları okuyan nazar değdirmesin Valla bozuşuruz.:jocolor:
Yaa arkadaş bir grubun enerjisi bu kadar mı güzel olur. Maşallah... Oğuz ayrıca tek el kullanım tespitinde çok yerinde çok güzel.:cat:
Yusuf abi bizimle gelmeni çok isterdik ama kızınla çok güzel bir gezi yapmışsın süper fotolar için teşekkürler.:rendeer: Mont beyaz mont oda çok güzel Bayıldım...:thumleft: