ADANA [MT] bu hafta da farklı bir parkurdaydı

Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Yorum yazan ve resimlere bakmak için zaman ayıran tüm arkadaşlara teşekkürler :rendeer:

Oğuz, güzel bir gezi raporu hazırlamışsın, sanada ayrıca teşekkür ederiz :cat:
 
Katılım
16 Ara 2009
Mesajlar
344
Çok güzel bir gezi olmuş...

Gezide ve herşeyde emeği geçen tüm dostlarıma teşekkürler ... :) :rendeer:
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
713
HERŞEY SÜPER SONUNDA TATLIYIDA YESEYDİK DAHA SÜPER OLACAKTI AMA CANLARIMIZ SAGOLSUN BAŞTADA MUZAFFER KARDEŞİMİN .YİNEDE EMEGİ GEÇEN HERKESE TEŞEKKÜRLER.BENİM İLK GEZİMDİ İNANIN ANLATA ANLATA BİTİREMİYORUM 2 HAFTA İSTİRAHAT EDİN SONRA HİÇBİR GEZİ KAÇMAZ ALLAHTAN SAGLIK OLURSA HEPİNİZİ SEVİYORUM ALLAHA EMANET OLUN.











:thumleft: HERKİM OLURSAN OL GEL İNAN BU TOPLULUK SENİDE SEVER.:rendeer:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
değerli yorumlarınız için teşekkürler dostlar.
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Tüm dostlara selam olsun.
İmrendirecek cinsten bir Pazar Gezisi olmuş. :thumleft:
Ellerinize sağlık.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst