Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #1
teşekkürler sinan kardeş.Bora abi maşallah, Allah beraberliğinizi bozmasın![]()
gözlerimiz seni çooook aradı.:rendeer:çok güzel bi etkinlik olmuş hepinizi öpüyorum.:rendeer:
bir daha mı gelecem dünyaya.Çok güzel bir gezi bora abim anca yee :queen:
çok teşekkürler mesut hocam.her zamanki gibi harika bir gezi olmuş,ALLAH bu birlikteliği hiç bozmasın inşallah,hepsi güzel kareler,ne güzel ! her kişi işin bir ucundan tutmuş yardımlaşma ne güzel,hepinizde sağlıcakla kalın saygılar.
sen nerdesin kaçak.maşallah maşallah tek kelime süpersiniz :rendeer: