ADANA [MT] Bu hafta da Ayvagediği'ndeydi

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Topluca yapılan gezilerimize bir yenisini daha ekledik.ailelerimizle birlikte,MERSİN’in yaylası olan GÖZNE’NİN ayvagediği ne gittik.15 moto,2 araba ve 27 kişilik ekibimizle,yine şen,neşeli saatler geçirdik.ALLAH, bu mutluluğumuzu bozmasın.buyrun fotolara:








































































































































































































 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bora abi maşallah, Allah beraberliğinizi bozmasın :)


Bu arada..
Ah be muzaffer abi, dünya tersinemi döndü ne?
Ben yaşlandıkça sen gençleşmektesin, bu işin sırrı ne? :silent:
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
her zamanki gibi harika bir gezi olmuş,ALLAH bu birlikteliği hiç bozmasın inşallah,hepsi güzel kareler,ne güzel ! her kişi işin bir ucundan tutmuş yardımlaşma ne güzel,hepinizde sağlıcakla kalın saygılar.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Bora abi maşallah, Allah beraberliğinizi bozmasın :)
teşekkürler sinan kardeş.

:rendeer:çok güzel bi etkinlik olmuş hepinizi öpüyorum.:rendeer:
gözlerimiz seni çooook aradı.

Çok güzel bir gezi bora abim anca yee :queen:
bir daha mı gelecem dünyaya.

her zamanki gibi harika bir gezi olmuş,ALLAH bu birlikteliği hiç bozmasın inşallah,hepsi güzel kareler,ne güzel ! her kişi işin bir ucundan tutmuş yardımlaşma ne güzel,hepinizde sağlıcakla kalın saygılar.
çok teşekkürler mesut hocam.

maşallah maşallah tek kelime süpersiniz :rendeer:
sen nerdesin kaçak.
 
Katılım
26 Ağu 2014
Mesajlar
7
ortam çok güzel.ama sizlerin motorlarına bakılırsa bizler cc büyütmedikçe aranıza katılamayacağız :( ya da yoldaki aşağı yukarı hız ortalamanız nedir abiler ablalar :) honda pcx kullanıcısıyım max 100 km ile gidebiliyorum :)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
kardeş, aramızdaki cbf 150 yi görmedin mi?
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Bora'cım, harika bir organizasyonla çok güzel bir gezi yapmışsınız. :thumleft:(Gerçi bunu hep yapıyorsunuz:cat:)

Tebrikler.:cat:
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Mükemmel organizasyonlar yapıyorsunuz.Helal olsun.Paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
26 Eyl 2012
Mesajlar
127
Paylaşım için teşekkürler. Ama bizde bi söz vardır. "yediğiniz içtiğiniz sizin olsun, gördüğünü anlat diye". Siz genelde yediğiniz içtiğinizi paylaşmışsınız. Biraz da gördüklerinizi görmek isterdik. Tekeriniz düz bassın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst