Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #21
Bora abi, tum soylemlerine katiliyorum. Kismetse hep beraber havalar isininca tekrar gideriz. Senden daha bol resim bekliyordum. Mustafa abi ile yaptiginiz yani yapamadiginiz kardan adamda kucuk olmus be.
Keyifli bir gezi olmus, daha nicelerine.:cat:
inşallah,tabii ki gideriz.çook keyifli yolları var.resim konusunda,yusufun makinesinde çoğu.o da,sanırım ya vakti yoktu,yada buraya eklemeyi yapamadı.kardanadam resimlerimiz,çamardında resimlerimiz var yoksa.