Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #1
bu hafta da güzel ama serin havayı değerlendirelim dedik ve KARBOĞAZI'NA sucuk akmek yemeye,oradan TARSUS'a tatlı yemeye,oradan da ESHAB-IL KEHF'e çay içmeye gittik.230 km.lik parkurumuz,her zamanki gibi,neşeli ve sorunsuz geçti.katılan tüm arkadaşlarıma ve özellikle de malzemelerin tedarikindeki gayretlerinden dolayı GÜRSEL kardeşimize teşekkür ederim.gözlerimiz gelemeyen arkadaşlarımızı aradı.neyse bir dahaki sefere.buyrun fotolara: