ADANA [MT] BU HAFA'DA KARBOĞAZINDAYDI

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bu hafta da güzel ama serin havayı değerlendirelim dedik ve KARBOĞAZI'NA sucuk akmek yemeye,oradan TARSUS'a tatlı yemeye,oradan da ESHAB-IL KEHF'e çay içmeye gittik.230 km.lik parkurumuz,her zamanki gibi,neşeli ve sorunsuz geçti.katılan tüm arkadaşlarıma ve özellikle de malzemelerin tedarikindeki gayretlerinden dolayı GÜRSEL kardeşimize teşekkür ederim.gözlerimiz gelemeyen arkadaşlarımızı aradı.neyse bir dahaki sefere.buyrun fotolara:
Lujxq.jpg


hjC1k.jpg


eR1Lv.jpg


QFwq9.jpg


aWgD.jpg


gMrmZ.jpg


F7Tg.jpg


lCodw.jpg


wZpX5.jpg


mHtSr.jpg


hYVC0.jpg


qmj4i.jpg


LamPj.jpg


Y8dvb.jpg


mpcEV.jpg


y9qxt.jpg


DMHxP.jpg


Uj0gk.jpg


qzFcY.jpg


expX.jpg


kg9GR.jpg


U4we9.jpg


ln9KA.jpg


SvsF.jpg


8XCzs.jpg


4UXHc.jpg


n2TZL.jpg


GoMsw.jpg


ktubj.jpg


LpGjI.jpg


oTknz.jpg


t0pDz.jpg


0vD69.jpg


tJLx.jpg


2Rm1B.jpg


e3ZdQ.jpg


U7NDM.jpg


AMN5B.jpg


NUoCJ.jpg


2VySs.jpg


1I2Oy.jpg


CMSPU.jpg


7sJTh.jpg


a3mBh.jpg


5kvC0.jpg


daXrt.jpg


69Vl.jpg


3fQ7.jpg


gp60w.jpg


IRmuo.jpg




MRoyk.jpg


k3jwN.jpg


vlhax.jpg


GBmsX.jpg


BHg8n.jpg


xv6D.jpg


OnAP.jpg


BJtsr.jpg


PziVl.jpg


bIuLt.jpg


yRr0t.jpg


cCkRz.jpg


oOpYQ.jpg


MBWR.jpg


V9284.jpg


9Kimg.jpg


5i4SP.jpg


FJzU2.jpg


Qtk9.jpg


xjbMo.jpg


ASvyc.jpg


6GJpA.jpg


0wrg.jpg


dr31S.jpg


PwrbO.jpg


3qxBo.jpg


kcMG4.jpg


S14su.jpg


6gMTI.jpg


1sGUI.jpg
 
Katılım
31 May 2013
Mesajlar
137
sevgili arkadaşlarım süpersiniz yahu:cat::rendeer:
gezi çok güzel olmuş belli yüzlerinizden okunuyor keyfiniz, haa birde üşüdüğünüz
okunuyor sanki.
KUTLUYORUM HEPİNİZİ MOTOR SEVDALILARI:thumleft:
 
Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
873
maşallah diyelim aman nazar degmesin süpersiniz ne zaman dır gürsel abinin zucunu yemek istiyordum gelemedim egitim dolayısı ile inşallah bidaha ki sefere
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
Afiyet olsun bizde sadece seyredelim.Elbet bir güüün bizde... yeriz sucuk ekmek tatlı, güzel bir gezi olmuş.
 
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
244
Adana gurubu size imreniyorum... Maşallah..Nazar değmesin...
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Güzel gezi olmuş emeği geçenlere teşekkürler.:cat:
Ahmet abi bu gezi fotolarında en çok seni beğendim...:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst