Adana [mt]bayramda boğsak kampı 2009

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bayramın 3 günü,6 arkadaş,geçen yıl kamp yaptığımız ve tadı damağımızda kalan BOĞSAK'ta yine kamp yaptık.aslında katılım daha fazla olacaktı ama diğer arkadaşların hastalık ve başka sebeplerle katılamamasından dolayı,sayı böyle oldu.geçen yıla nazaran havanın çok daha yumuşak olduğu bu keyifli ve eğlenceli kampın resimleri aşağıda.iyi seyirler.
DSCN7270.jpg

DSCN7271.jpg

DSCN7272.jpg

DSCN7273.jpg

DSCN7274.jpg

DSCN7275.jpg

DSCN7276.jpg

DSCN7277.jpg

DSCN7278.jpg

DSCN7279.jpg

DSCN7283.jpg

DSCN7284.jpg

DSCN7285.jpg

DSCN7286.jpg

DSCN7288.jpg

DSCN7289.jpg

DSCN7294.jpg

DSCN7295.jpg

DSCN7298.jpg

DSCN7301.jpg

DSCN7303.jpg

DSCN7304.jpg

DSCN7305.jpg

DSCN7306.jpg

DSCN7307.jpg

DSCN7308.jpg

DSCN7309.jpg

DSCN7310.jpg

DSCN7311.jpg

DSCN7313.jpg

DSCN7314.jpg

DSCN7318.jpg

DSCN7321.jpg

DSCN7322.jpg

DSCN7323.jpg

DSCN7324.jpg

DSCN7325.jpg

DSCN7326.jpg

DSCN7327.jpg

DSCN7328.jpg

DSCN7329.jpg

DSCN7330.jpg

DSCN7331.jpg

DSCN7332.jpg

DSCN7333.jpg

DSCN7334.jpg

DSCN7335.jpg

DSCN7336.jpg

DSCN7337.jpg

DSCN7338.jpg

DSCN7339.jpg

DSCN7340.jpg

DSCN7341.jpg

DSCN7342.jpg

DSCN7343.jpg

DSCN7344.jpg

DSCN7345.jpg

DSCN7346.jpg

DSCN7347.jpg

DSCN7348.jpg

DSCN7349.jpg

DSCN7350.jpg

DSCN7351.jpg
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Adana MT nin aslanları dağ sefaletinin ve keyfinin dibine vurmuş. Buna da gidemedik hadi hayırlısı. Neyse herpimizin yerine eğlenin:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tebrik ederim güzel gezi olmuş :rendeer:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar,resimlerin ilk 16 karesi,benim diğer hafıza kartından çıktılar.
DSCN7252.jpg

DSCN7253.jpg

DSCN7254.jpg

DSCN7255.jpg

DSCN7256.jpg

DSCN7257.jpg

DSCN7258.jpg

DSCN7259.jpg

DSCN7260.jpg

DSCN7262.jpg

DSCN7264.jpg

DSCN7265.jpg

DSCN7266.jpg

DSCN7267.jpg

DSCN7268.jpg

DSCN7269.jpg
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
285
allah muhabbetinizi daim etsin,helal be güzel olmuş gönül isterdi aranızda olmak ama hep şu amalar varya ona takılıyoruz çalışıyoruz işte napıyımmm....
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
ya güzel hoş da tembelleik edip hiç bişi yazmıyonuz şu fotoların altına. güzel gezi olmuş tebrikler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bizim kemiğimiz donuyor,siz don paça kamp yapıyorsunuz
Allah keyfiniizi arttırsın
Tekirdağ MT olarak size transfer olmak istiyoruz:)
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
hem takdir hem de tebrik ettim.
epey keyifli olduğu fotoğraflardan belli.
grup matrak bir gruba benziyor.
hepinize saygılar ve sevgiler.
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
harikasınız dostlar ,nice güzel gezileriniz olsun ,gözümüz gönlümüz açıldı valla soğuk İstanbul günlerinde :)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
yorum yapan arkadaşlara teşekkürler.

ya güzel hoş da tembelleik edip hiç bişi yazmıyonuz şu fotoların altına. güzel gezi olmuş tebrikler

halukcuğum,yorgun argın geziden gelip,87 tane resimi yüklemek ve aralarına yazı eklemek epey vaktimi alacaktı,yarın işe gideceğim malum.:wiinkk:

bizim kemiğimiz donuyor,siz don paça kamp yapıyorsunuz
Allah keyfiniizi arttırsın
Tekirdağ MT olarak size transfer olmak istiyoruz:)

sevgili savaş bey,bizlerde sizin gezi yazılarınızı buradan zevkle takip ediyoruz.ayrıca TEKİRDAĞ MT'yi komple transfer etmeye hazırız,bekleriz.ADANA'dan sevgilerimle. :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sevgili savaş bey,bizlerde sizin gezi yazılarınızı buradan zevkle takip ediyoruz.ayrıca TEKİRDAĞ MT'yi komple transfer etmeye hazırız,bekleriz.ADANA'dan sevgilerimle. :rendeer:

Gazeteye manşet oluruz:)

''Göçmen kuşlar değil,Göçmen Motorcular''
'''Her yıl oldugu gibi bu yıl da havaların sogumasıyla Tekirdağlı motorcular kışi geçirmek üzere Adana ya göç ettiler.Yüklü miktarda Rakı ve şarap stoklarıyla
yola cıkan motorcular ''Adana'da kebablar mundar olmasın'' diye tedarikli gittiklerini söylediler'
 
Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
753
tekeriniz düz bassın .. nice gezilere inşallah


ama benim aklımı kurcalayan bir konu var :)


o şezlong şahaneymiş .... nerden ve kaça aldınız .... :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Bu sabah kampa baskın için çıktık yola, jet gibi Muzaffer'lere ayak uyduramayacağımızdan yolları ayırdık ve dağlara vurduk motorları;

IMG0001-1.jpg
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hepinizi çok seviyorum,ama malesef gribal enfeksiyondan dolay aranızdas olamadım çoook üzgünüm,muhteşemsiniz,sağlık olsul boğsak orda duruyor,hala burnumu çekiyorum ama domuz gribi değilim çook şükür sadece üşütme,elbet bir gün buluşacağız

resimler için teşekkürler ayağınıza motorunuza sağlık dostlarım.
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
işte motorculuk bu helelolsun...
tekerinize ellerinize sağlık.
ama hani balık,fotolarda göremedik.
bozyazıdan selamlar..
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Gazeteye manşet oluruz:)

''Göçmen kuşlar değil,Göçmen Motorcular''
'''Her yıl oldugu gibi bu yıl da havaların sogumasıyla Tekirdağlı motorcular kışi geçirmek üzere Adana ya göç ettiler.Yüklü miktarda Rakı ve şarap stoklarıyla
yola cıkan motorcular ''Adana'da kebablar mundar olmasın'' diye tedarikli gittiklerini söylediler'

olsun,motorcular hep kaza haberleriylemi manşet olacaklar,böylesi habere can kurban.:p
benim aklımı kurcalayan bir konu var :) o şezlong şahaneymiş .... nerden ve kaça aldınız .... :queen: :queen: :queen:

o şezlong'u carrefour,real metro gibi merketlerde satıyorlar.

Bu sabah kampa baskın için çıktık yola, jet gibi Muzaffer'lere ayak uyduramayacağımızdan yolları ayırdık ve dağlara vurduk motorları;

bekledik sizleri.:):)

hani balık,fotolarda göremedik.
bozyazıdan selamlar..
bu kampta oltacı arkadaşlar yoktu ondandır.:p
 
Katılım
20 Ağu 2009
Mesajlar
93
Adana mt,
Mersin'den geçiyorsunuz bir selam etmiyorsunuz.....
Size ikram edecek bir bardak çayımız her zaman mevcut.
Bu arada dün biz Susanoğlunda otururken sizi gördük sanırım.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Adana çekiç güç olarak hep üstümüzde ( allah eksik etmesin )
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst