Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #1
bayramın 3 günü,6 arkadaş,geçen yıl kamp yaptığımız ve tadı damağımızda kalan BOĞSAK'ta yine kamp yaptık.aslında katılım daha fazla olacaktı ama diğer arkadaşların hastalık ve başka sebeplerle katılamamasından dolayı,sayı böyle oldu.geçen yıla nazaran havanın çok daha yumuşak olduğu bu keyifli ve eğlenceli kampın resimleri aşağıda.iyi seyirler.
Moderatör tarafında düzenlendi: