Adana [mt]bayramda boğsak kampı 2009

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Adana mt,
Mersin'den geçiyorsunuz bir selam etmiyorsunuz.....
Size ikram edecek bir bardak çayımız her zaman mevcut.
Bu arada dün biz Susanoğlunda otururken sizi gördük sanırım.

elbette,misafirperverliğinizden hiç şüphemiz yok.ancak,dönüşte vakit darlığı,karanlığa kalmamak için acele davrandık.
 
Katılım
14 Eki 2008
Mesajlar
141
En son ortaokuldayken gitmiştm. Tertemiz el değmemiş bir yerdi... Umarım hala öyledir. Umarim yine gelebilirm :)

Güzel gezi olmuş :)
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gazeteye manşet oluruz:)

''Göçmen kuşlar değil,Göçmen Motorcular''
'''Her yıl oldugu gibi bu yıl da havaların sogumasıyla Tekirdağlı motorcular kışi geçirmek üzere Adana ya göç ettiler.Yüklü miktarda Rakı ve şarap stoklarıyla
yola cıkan motorcular ''Adana'da kebablar mundar olmasın'' diye tedarikli gittiklerini söylediler'

Ama olmadı Savaş abicim şimdi ....RAKI'ya gerek yok ...onun ana vatanı burası zaten.....siz sarapları alıp gelin bana kalırsa... ....bu arada şubatta motorsiklet fuarına geleceğiz İstanbul'a ....sizleride orada görüp tanımak izteriz eğer gelirseniz memnun oluruz.....
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
walaa güzel eylenmişsiniz tekerinize yüreginize saglık çok isteyip de gelemedim kader utansın ir dahakine inşallah ...
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
selam arkadaşlarım, motorlarınıza sağlık diyelim :))
bizde bayram tatili yok ne yapalım.yedikleriniz içtikleriniz et but olsun, afiyet olsun.orda olmak olta sallamak vardı ya naaparsın
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Guzel gezi olmuş Emeginize saglık. Guzel mekanlar her zaman görülmeye deger... Tekeriniz düz bassın..
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Gezi harika olmuş, sanırım oltacıların yokluğundan balık göremedik. resimler harika, tekrarlarında katılabilmek umudu ile, sevgiler.
 
Katılım
9 Haz 2009
Mesajlar
282
....:) Abicim ,bayramınız tam bir bayram havasında geçmiş .Paylaşım için teşekkürler....:)
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
27
arkadaslar harikabirgeziolmus bora abi ellerine saglıkresimler harika sayende gelmişkadar olduk
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
adanaya sevgı ve selamlarımızı gönderıyorum harıka bır kamp yapmışsınız belli paylaşımınız için teşekkür ederım:rendeer:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
yorum yapan tüm arkadaşlara teşekkürler.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o derby'nin sele yüksekliği kaç cm ? Arkadaşta en az 1,85 boy var sanırım, buna rağmen yere tam basamamış :cyclopsan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst