- Katılım
- 29 Ocak 2007
- Mesajlar
- 4,992
sakın üşümedik demeyin, inanmam:bounce: güzel gezi, motorlarınıza canlarınıza sağlık:rendeer:
evet hava gerçekten soğuktu.üşümedik diyemeyiz ama bu havada bile motor kullanmanın vermiş olduğu ayrı bir zevk var.1100 rakımlı bir yayla.ama hava o kadar berrak ve temizdi ki,değdi doğrusu.+ dostlarla olmak.bir de bilmeyen arkadaşlar için,gittiğimiz BAHÇE kazasının suyu çok meşhurdur.bol bol su içtik.
arkadaş ne muzaffer abin varmış beee:queen: :cherry:
ADANA (MT) BAŞKADIR ADANA MT NİN TARZI HİÇBİR (MT)DE OLMAYAN YANI...İYİ BİR MOTOSİKLET + DOSTLAR + BİRDE ÇUKUROVANIN EŞSİZ OLUŞU İŞTE TÜM MESELE BU...:mrgreen:[/SIZE] MUZAFFER ABİMEDE BURADAN SLM LAR...