- Katılım
- 29 Ocak 2007
- Mesajlar
- 4,992
ne çatlıyacam muzocum benim hitim her zaman yüksektir :cherry: 
hemşerilerim değerlidir gürsel abi.bundan sonra sanada slm larımı iletirim sen yeterki iste:mrgreen:arkadaş ne muzaffer abin varmış beee:queen: :cherry:
çatla emi ::151:::flower:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:32 ----------
sağol kardeşim, senide aramızada görmek isteriz :cat: