- Katılım
- 8 Kas 2009
- Mesajlar
- 2,161
- Konu Yazar
- #1
26 Ağustos günü serin bir yayla pikniği yapmak üzere mola tesislerinde buluşma gerçekleşiyor. Adana' dan katılım 7 motor 2 araba 14 yetişkin 5 çocuk.
Piknik alanında ön hazırlıklar
otorlarımızdan bir görüntü
Hazırlıklar devam ederken bir yandan sohbet renkleniyor.
Hanımlarda hummalı bir çalışma
Semaverde çaylar demleniyor.
Vakit ilerledikçe sucuklara olan ilgi atıyor.
Recep albayım harika bir kreş öğretmeni olabilirmiş. Mersinden katılanlarla birlikte 7 çocuğun tamamını idare etti.
Çay demleme konusunda çaktırmadan bir rekabet oluyor.
Açıkgöz arkadaşlarımız ilk pişen sucukları kapıyor.
Bu arada Gözne yol ayrımında guruba Mersin' de yazlıktan katılan 3 motor 1 araba 8 yetişkin 2 çocuk ile
toplam gurup 10 motor, 3 araç, 22 yetişkin ve 7 çocuk sayısına ulaştı. Ne mutlu bizlere.
Mersin' den katılan Mustafa abimizde ilk partiden istifade edenlerden.
Diğer arkadaşlar sukunet içinde bekleşiyorlar.
Mümin kardeşimizden bir enstantane daha.
ucukların ızgaradaki hali:queen:
Hüseyin' in ızgara başındaki mücadelesi.
Hayırlı ablamızın yemekten dama dediği an
Locadan bir enstantane
Fuat kardeşimiz orda dahi telefon ile servis hizmeti veriyordu. BMW arıza yapmaz diyenlere duyrulur.
Mustafa abi ben 1 çeyrek ekmek arası yedim, benim payıma düşen harcama nedir dedi?
ne yersen ye ödeyeceğin para eşit deyince format atıp yeniden başladı.:mrgreen:
Mutlu bir kare
Hadiyeter Allah doyursun dedik.
Albayım ve bebeleri
Mersin' de tatillerinin arasına geziyi sıkıştıran Burak kardeşimiz ve değerli eşi.
Ayvagediği piknik sonrası arabalı, çocuklu ve Mersinden katılan arkadaşlarımız (Burak ve eşi hariç) ile orada vedalaşıp
Namrun yaylasına tatlı yeyip tarsus inip öyle Adana' ya dönmeye karar verdik. Namrun çay bahçesinden kareler.
Birkaç çevre fotoğrafı
Değerli eşim
Nacizane ben
Veçok şükür kazasız ve sorunsuz bir gezi bitiminde mola tesislerinde vedalaşma.
Katılan tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Keyifli nice geziler diliyorum. Organizesinde yer almasına rağmen katılamayan
eşsiz insan, değerli dostum, sevgili arkadaşım Muzaffer' e (Fazerr) hasseten teşekkür ediyorum.:rendeer:
Piknik alanında ön hazırlıklar
otorlarımızdan bir görüntü
Hazırlıklar devam ederken bir yandan sohbet renkleniyor.
Hanımlarda hummalı bir çalışma
Semaverde çaylar demleniyor.
Vakit ilerledikçe sucuklara olan ilgi atıyor.
Recep albayım harika bir kreş öğretmeni olabilirmiş. Mersinden katılanlarla birlikte 7 çocuğun tamamını idare etti.
Çay demleme konusunda çaktırmadan bir rekabet oluyor.
Açıkgöz arkadaşlarımız ilk pişen sucukları kapıyor.
Bu arada Gözne yol ayrımında guruba Mersin' de yazlıktan katılan 3 motor 1 araba 8 yetişkin 2 çocuk ile
toplam gurup 10 motor, 3 araç, 22 yetişkin ve 7 çocuk sayısına ulaştı. Ne mutlu bizlere.
Mersin' den katılan Mustafa abimizde ilk partiden istifade edenlerden.
Diğer arkadaşlar sukunet içinde bekleşiyorlar.
Mümin kardeşimizden bir enstantane daha.
ucukların ızgaradaki hali:queen:
Hüseyin' in ızgara başındaki mücadelesi.
Hayırlı ablamızın yemekten dama dediği an
Locadan bir enstantane
Fuat kardeşimiz orda dahi telefon ile servis hizmeti veriyordu. BMW arıza yapmaz diyenlere duyrulur.
Mustafa abi ben 1 çeyrek ekmek arası yedim, benim payıma düşen harcama nedir dedi?
ne yersen ye ödeyeceğin para eşit deyince format atıp yeniden başladı.:mrgreen:
Mutlu bir kare
Hadiyeter Allah doyursun dedik.
Albayım ve bebeleri
Mersin' de tatillerinin arasına geziyi sıkıştıran Burak kardeşimiz ve değerli eşi.
Ayvagediği piknik sonrası arabalı, çocuklu ve Mersinden katılan arkadaşlarımız (Burak ve eşi hariç) ile orada vedalaşıp
Namrun yaylasına tatlı yeyip tarsus inip öyle Adana' ya dönmeye karar verdik. Namrun çay bahçesinden kareler.
Birkaç çevre fotoğrafı
Değerli eşim
Nacizane ben
Veçok şükür kazasız ve sorunsuz bir gezi bitiminde mola tesislerinde vedalaşma.
Katılan tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Keyifli nice geziler diliyorum. Organizesinde yer almasına rağmen katılamayan
eşsiz insan, değerli dostum, sevgili arkadaşım Muzaffer' e (Fazerr) hasseten teşekkür ediyorum.:rendeer: