Adana Mt Ayvagediği Sucuk partisinde

Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
26 Ağustos günü serin bir yayla pikniği yapmak üzere mola tesislerinde buluşma gerçekleşiyor. Adana' dan katılım 7 motor 2 araba 14 yetişkin 5 çocuk.
CIMG0070.jpg

CIMG0071.jpg

CIMG0072.jpg

Piknik alanında ön hazırlıklar
CIMG0072.jpg

CIMG0074.jpg


otorlarımızdan bir görüntü
CIMG0075.jpg

Hazırlıklar devam ederken bir yandan sohbet renkleniyor.
CIMG0076.jpg

Hanımlarda hummalı bir çalışma
CIMG0077.jpg

Semaverde çaylar demleniyor.
CIMG0078.jpg

Vakit ilerledikçe sucuklara olan ilgi atıyor.
CIMG0079.jpg

Recep albayım harika bir kreş öğretmeni olabilirmiş. Mersinden katılanlarla birlikte 7 çocuğun tamamını idare etti.
CIMG0080.jpg

Çay demleme konusunda çaktırmadan bir rekabet oluyor.
CIMG0081.jpg

CIMG0082.jpg

Açıkgöz arkadaşlarımız ilk pişen sucukları kapıyor.
CIMG0083.jpg

Bu arada Gözne yol ayrımında guruba Mersin' de yazlıktan katılan 3 motor 1 araba 8 yetişkin 2 çocuk ile
toplam gurup 10 motor, 3 araç, 22 yetişkin ve 7 çocuk sayısına ulaştı. Ne mutlu bizlere.
Mersin' den katılan Mustafa abimizde ilk partiden istifade edenlerden.
CIMG0086.jpg

Diğer arkadaşlar sukunet içinde bekleşiyorlar.
CIMG0084.jpg

Mümin kardeşimizden bir enstantane daha.
CIMG0085.jpg

CIMG0087.jpg

ucukların ızgaradaki hali:queen:
CIMG0088.jpg

Hüseyin' in ızgara başındaki mücadelesi.
CIMG0089.jpg

Hayırlı ablamızın yemekten dama dediği an
CIMG0090.jpg

Locadan bir enstantane
CIMG0091.jpg

CIMG0092.jpg

CIMG0093.jpg

Fuat kardeşimiz orda dahi telefon ile servis hizmeti veriyordu. BMW arıza yapmaz diyenlere duyrulur.
CIMG0094.jpg

Mustafa abi ben 1 çeyrek ekmek arası yedim, benim payıma düşen harcama nedir dedi?
ne yersen ye ödeyeceğin para eşit deyince format atıp yeniden başladı.:mrgreen:
CIMG0095.jpg

Mutlu bir kare
CIMG0096.jpg

CIMG0097.jpg

Hadiyeter Allah doyursun dedik.
CIMG0099.jpg

Albayım ve bebeleri
CIMG0101.jpg

CIMG0103.jpg

Mersin' de tatillerinin arasına geziyi sıkıştıran Burak kardeşimiz ve değerli eşi.
CIMG0102.jpg

Ayvagediği piknik sonrası arabalı, çocuklu ve Mersinden katılan arkadaşlarımız (Burak ve eşi hariç) ile orada vedalaşıp
Namrun yaylasına tatlı yeyip tarsus inip öyle Adana' ya dönmeye karar verdik. Namrun çay bahçesinden kareler.
CIMG0104.jpg

CIMG0105.jpg

CIMG0106.jpg

Birkaç çevre fotoğrafı
CIMG0107.jpg

CIMG0108.jpg

Değerli eşim
CIMG0109.jpg

CIMG0110.jpg

Nacizane ben
CIMG0111.jpg

Veçok şükür kazasız ve sorunsuz bir gezi bitiminde mola tesislerinde vedalaşma.
CIMG0113.jpg

CIMG0114.jpg

CIMG0115.jpg

CIMG0116.jpg

Katılan tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Keyifli nice geziler diliyorum. Organizesinde yer almasına rağmen katılamayan
eşsiz insan, değerli dostum, sevgili arkadaşım Muzaffer' e (Fazerr) hasseten teşekkür ediyorum.:rendeer:
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
off off mangallar yakılmış köfteler falan canım çekti valla
çok güzel gezi olmuş Bora abi katılamadı galiba onu da görmek isterdim aranızda
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
gülen yüzleriniz hiç solmasın çok güzel kareler maşallahhhh.yusufum artık seni sitenin fotoğrafçısı ilan ediyorum herzamanki azminle bunuda başardın darısı başıma:rendeer:eşşoğlu eşşeklerin yapamadığını yapmadıklarını yapamayız zannetiklerini yaptın süpersinnnn:thumleft:birara banada öğretirsen sevinirim:cat:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
vay vay dostlarım,keyifli bir gün geçirdiğinize sevindim.katılım ve muhabbet güzel olmuş.paylaşım için yusuf kardeşime teşekkürler.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Katılan ve bu geizde emeği geçen tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim, umarım tüm organizasyonlarımız hep böyle güzel olur. Yusuf abi, resimleri siteye yerleştirebilidğin içinde sanada ayrıca teşekkür ederim...:cat:
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
yine çok güzel bir gezi olmuş ellerinize sağlık sevgili arkadaşlar.:cat:
savulsun muzaffer abi gezi için çağırdı ama, denizde olmamız nedeni ile katılamadım.
inşallah birdaki sefere,
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Güzel gezi olmuş.O gün ordaydım.Bilseydim gelirdim.Sağlık olsun başka sefere :)
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
oyy, oyyy ne güzel sucuklar közün üzerinde ... Bir dahaki gezide birlikte olmak dileklerimle...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst