[Adana MT] 26 Martta En Geniş Katılımlı Geziyi Yapalım

Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
117
Arkadaşlar , 26 Mart Pazar (önümüzdeki pazar) günü Adana'da , bugüne kadar yaptığımız en geniş katılımlı geziyi yapalım . O sabah 9:30'da motor türü ve zevki ne olursa olsun , çevre il ve ilçelerdekiler de dahil bütün motorcu arkadaşları kulübün önünde bekliyoruz . Rotamızı , cumartesi akşam veya pazar sabahı belirler ilan ederiz .
mail ve msn: [email protected]
gsm:0 532 607 81 76
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
antakyaya gidelim anasını satim oy yeahın yanına uyarmı:cat:
 
Katılım
27 Eyl 2005
Mesajlar
159
Ehlen Ehlen şeref Verirsiniz

Dostlar Hepinizi Bekleriz Sizin Agirlamak şereftir Bizim Için Rota Belirlemek Isterseniz Biz Hataydan Ikip Iskenderun Da Sizi Karşilariz.oradan Arsuz Dan Gecip Sahilden çevlik Yapariz Oradan Samandag Sonra Isterseni Yayladagi Suriye Sinir Kapisi Yapip Antakya Merkezde Sonlandirriz Olmazsa Samandagdan Kaleye Geceriz Pişman Olmazsiniz Zaten Yakinda Askeriz. Son Gezimiz Olsun Motor Sana Katiliyorum
 
Katılım
27 Eyl 2005
Mesajlar
159
Ehlen Ehlen şeref Verirsiniz

Dostlar Hepinizi Bekleriz Sizin Agirlamak şereftir Bizim Için Rota Belirlemek Isterseniz Biz Hataydan Ikip Iskenderun Da Sizi Karşilariz.oradan Arsuz Dan Gecip Sahilden çevlik Yapariz Oradan Samandag Sonra Isterseni Yayladagi Suriye Sinir Kapisi Yapip Antakya Merkezde Sonlandirriz Olmazsa Samandagdan Kaleye Geceriz Pişman Olmazsiniz Zaten Yakinda Askeriz. Son Gezimiz Olsun Motor Sana Katiliyorum
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
227
o zaman pazar günü 9 30 da klubun onun de bulusuyoruz
ben varım ...
daha baska kimler var??????????????????????????????
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
11
slm tekin özdil kozandan programı bilirsem iyi olur malum kozan adana 70 km
 
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
117
Tekin Abi proğram yarın (cumartesi) akşam belli olur . Telefonlaşalım abi .
o 532 607 81 76
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
hocalar şu ehliyeti alamadık gitti.. haftaya elimde olur.. sonrada gezilere bende eklenirim.. aslında mersinde küçük çaplıda olsa gezi düzenliyoruz.. neyse haftaya bir adanalı olarak bende aranzdaym..
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyler antakya tarafına gidecekseniz iskenderundan geçerken aber verin.. okey mi iskenderun mehmet bilgin :bounce:
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
160
abii bana uyar antakyada olur erzin'de problem yok benim için :bounce:
 
Katılım
27 Eyl 2005
Mesajlar
159
slm

arkadaşlar programı belirleyin ama ahyeoh yok askerde bizler varız mehmet kontak yapalım
motorlu avukat agırlıgını koyarsın artık
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
arkadaşlar hava şartlarıda önemli, yarın için yağmur veriyor,
şekilde görüldüğü üzere,arkadaşlara duyurulur.Tehlikeli olabilir haftaya erteleyelim derim çünkü yağışlı havada cross motor kullanmak çok tehlikeli,içimizde uzun yol tecrübesi olmayan arkadaşlarımız var onların hayatını tehlikeye atamayız.
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
selam arkadaşlar

metoroloji raporlarını veren arkdaşım geçen hafta yağmur var demişti ama hepimiz gördükkkkk.heheh.

o arkadaşa izmi lazım değil(motor) ilk görvinde yanılttı bizi sizi onu dinlememeye davet ediyorummmm.

:) sabah 9.30 buluşalım kulüpte

Haa söylemeyi unuttum bu ismi lazım değil arkadaşın toplam 142 tane yegeni var sürekli onlara serviz yapıyor motoruyla ve bu hafta da gene servis olayı gündemde olduğu için kendide gelemicek ya geziye işte buyüsden yağmur var diyorrrrrr.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
379
bence yarın kesin yağmur var abiş hava korkunç olacak aklınızı başınıza alın
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
kanki vedat babayıdamı dinlemiyon yarın yağmurluuuuuuuuuuuuuu iptal
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
160
YAGMUR geliyooooooooor gerçi benim için fark etmez yagmur,çamur ama...
Neyseee :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst