Adana Mt 2012 2013 Kış sezonunu açıyor

Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Merhaba arkadaşlar,
Öncelikle gecikmeden dolayı özür diliyorum. Dün gerçekten çok yoğundum. Akşam evde yüklemek istedim evde internet ulaşımında sorun vardı. Bu nedenle ancak şimdi zaman ayırabildim.


Uzun bir aradan sonra güzel bir havayı bulmuşken değerlendirmek niyeti ile bir program yaptık. İşin mimarı ve organizatörü Muzo kardeşimizin büyük bir özveri neticesinde 37 motor 4 araç ve 55 kişiyi bir araya getirmeyi başrdı. (Tebrik ediyoruz)
Güzergah Adana batı Mola tesislerinden hareket ile Tarsus batı çıkışından Eshab-ı Keyf üzeri Namrun yaylası At Dağı tesislerine yemeğe gidilip, aynı güzergahtan dönüş. Toplam 190 Km. Yolun yaklaşık 100 Km. kısmı son derece keyifli virajlarla bezeli bir parkur.
Ben buluşma noktasına geç kalmam nedeni ile toplanma noktası fotoğraflarını çekemedim. Ancak diğer arkadaşlarım buraya yükleyebilirler. Bende olan At Dağı restoranındaki fotoğrafları ekliyorum. Keyifli seyirler diliyor. Hep birlikte daha nice geziler diliyorum.:rendeer:
Bu arada Muzaffer (Fazerr) kardeşimizin değerli eşinin doğum gününü de hayli kalabalık bir şekilde kutlamış olduk, kendisine tekrar hayırlı nice yaşlar diliyoruz. Bir diğer ilkimiz ise Hüseyin Sever kardeşimizin 40 günlük oğlu Mahir Demir' in Adana Mt kaydını yaparak kask giyme törenini yaptık. :mrgreen:Camiamıza hayırlı olsun. Allah analı babalı büyütsün, bahtı açık olsun diyoruz geleceğin motorcusuna.:cat:


_MG_0164-1.jpg

_MG_0164-1.jpg

_MG_0166.jpg

_MG_0167.jpg

_MG_0168.jpg

_MG_0169.jpg

_MG_0170.jpg

_MG_0171.jpg

_MG_0172.jpg

Restorandan vadi manzarası

_MG_0173.jpg

_MG_0174.jpg

_MG_0175.jpg


Hayran hayran uçurumun kenarından vadiyiseyreden bir av köpeği
_MG_0177.jpg

_MG_0179.jpg

_MG_0180.jpg

Hayati kardeşim,
Fotoğrafa bakıp bakıp düşünüyorum. Bu kızı nasılsana verdiler yada nasıl kandırdın.:mrgreen:

_MG_0181.jpg

_MG_0182.jpg

_MG_0183.jpg

_MG_0185.jpg


Eray kardeşim yine telefonla talimatlar veriyor.
_MG_0186.jpg

_MG_0187.jpg


Muzo bu işte kameraları görüşne dayanamıyor, bir filimçekeceğiz ayağına biri başına bir iş getirecek ammaaa neyse:mrgreen:
_MG_0188.jpg


Burda da Daltonlar gibiçıkmışınız diyeceğim amma doktorum Ali' ye ayıp olacak.:p
_MG_0189.jpg

_MG_0190.jpg

_MG_0191.jpg

_MG_0192.jpg

_MG_0193.jpg

_MG_0194.jpg

_MG_0196.jpg


İşte benim aygırım.:cat:
_MG_0198.jpg

_MG_0200.jpg

İkizlerimiz bir arada

_MG_0201.jpg

Geciken bir katılımcımız.
_MG_0202.jpg


Yerleşim planına göre ağır abiler bir masa:p
_MG_0203.jpg

Her yere gideriz masası
_MG_0204.jpg

_MG_0205.jpg

Organizatör Muzo, minik motorcu Mahir Demir ve doğum günü masası.:cherry:
_MG_0206.jpg

_MG_0207.jpg

Yeni katılımcılar masası
_MG_0208.jpg

Ve ihtiyarlar masası. Dikkat ederseniz güneşte oturan bir tek bu arkadaşlarımız:bounce:
_MG_0209.jpg


Eeeee ne demişler "Çıra dibine kör yanar" İşte benimkide o hesap, biz garibanların oturduğu masanın bir fotoğrafı dahi yok.
Yeni bir gezide buluşmak dileği ile; sürçi lisan ettiysek affola.:king:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
havanında güzelliği değerlendirilip,gayet güzel,bol katılımlı bir gezi olmuş.emeklerin için teşekkürler yusufum.diğer resimleride bekliyoruz.hepinize sevgilerimle.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Yusuf abi, gezi hariakydı, insanlar harikaydı, hava süperdi ama ne hikmetse fotolarda kendimi göremedim. Eline emeğine sağlık. :rendeer: :rendeer: :rendeer:

Artık gezi günlerimiz başalmıştır, diğer bölgedeki arkadaşlar kıskanmasın. Onları çukurova bölgesine davet ediyorum :thumleft:
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Maşallah güzel makineler güzel ortam... Birlikteliğinize nazar değmesin :cat:
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
409
Tekerinize sağlık çok güzel bir gezi olmuş :rendeer:

Baba seninde eline sağlık sende olmasan katılamadığımız gibi resimlerdende mahrum kalacaz :)
 
Katılım
25 Eki 2008
Mesajlar
978
güzel bir geziydi herkese tesekkürler.
muzaffer abi :rendeer:bu gezilerin devamını bekleriz
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
insan adanada yaşamadığı için bir kez daha üzülüyor :salut:
çok güzel bir etkinlik olmuş tekerinize sağlık:cat: harbi motorcuya mevsim farketmez :thumleft:
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
33
adana mt den güzel bir gezi daha kalabalık ekip ve doyumsuz muhabbet :)
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
kalan resimleri de ben yükledim. İyi seyirler
DSC01739.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 16:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:30 ----------

DSC01743.jpg



DSC01744.jpg


DSC01748.jpg


DSC01749.jpg


DSC01752.jpg


DSC01759.jpg


DSC01764.jpg


DSC01767.jpg


DSC01771.jpg


DSC01776.jpg


DSC01781.jpg


DSC01785.jpg


DSC01786.jpg


DSC01787.jpg


DSC01789.jpg


DSC01790.jpg


DSC01792.jpg


DSC01793.jpg


DSC01797.jpg


DSC01804.jpg


DSC01806.jpg


DSC01808.jpg


DSC01809.jpg


DSC01813.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 16:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:12 ----------

DSC01820.jpg


DSC01828.jpg


DSC01829.jpg


DSC01833.jpg
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Adaşım bu ne hız böyle, resimleri hemen yüklemişsin :p Eline emeğine sağlık :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst