- Katılım
- 8 Kas 2009
- Mesajlar
- 2,161
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar,
Öncelikle gecikmeden dolayı özür diliyorum. Dün gerçekten çok yoğundum. Akşam evde yüklemek istedim evde internet ulaşımında sorun vardı. Bu nedenle ancak şimdi zaman ayırabildim.
Uzun bir aradan sonra güzel bir havayı bulmuşken değerlendirmek niyeti ile bir program yaptık. İşin mimarı ve organizatörü Muzo kardeşimizin büyük bir özveri neticesinde 37 motor 4 araç ve 55 kişiyi bir araya getirmeyi başrdı. (Tebrik ediyoruz)
Güzergah Adana batı Mola tesislerinden hareket ile Tarsus batı çıkışından Eshab-ı Keyf üzeri Namrun yaylası At Dağı tesislerine yemeğe gidilip, aynı güzergahtan dönüş. Toplam 190 Km. Yolun yaklaşık 100 Km. kısmı son derece keyifli virajlarla bezeli bir parkur.
Ben buluşma noktasına geç kalmam nedeni ile toplanma noktası fotoğraflarını çekemedim. Ancak diğer arkadaşlarım buraya yükleyebilirler. Bende olan At Dağı restoranındaki fotoğrafları ekliyorum. Keyifli seyirler diliyor. Hep birlikte daha nice geziler diliyorum.:rendeer:
Bu arada Muzaffer (Fazerr) kardeşimizin değerli eşinin doğum gününü de hayli kalabalık bir şekilde kutlamış olduk, kendisine tekrar hayırlı nice yaşlar diliyoruz. Bir diğer ilkimiz ise Hüseyin Sever kardeşimizin 40 günlük oğlu Mahir Demir' in Adana Mt kaydını yaparak kask giyme törenini yaptık. :mrgreen:Camiamıza hayırlı olsun. Allah analı babalı büyütsün, bahtı açık olsun diyoruz geleceğin motorcusuna.:cat:
Restorandan vadi manzarası
Hayran hayran uçurumun kenarından vadiyiseyreden bir av köpeği
Hayati kardeşim,
Fotoğrafa bakıp bakıp düşünüyorum. Bu kızı nasılsana verdiler yada nasıl kandırdın.:mrgreen:
Eray kardeşim yine telefonla talimatlar veriyor.
Muzo bu işte kameraları görüşne dayanamıyor, bir filimçekeceğiz ayağına biri başına bir iş getirecek ammaaa neyse:mrgreen:
Burda da Daltonlar gibiçıkmışınız diyeceğim amma doktorum Ali' ye ayıp olacak.
İşte benim aygırım.:cat:
İkizlerimiz bir arada
Geciken bir katılımcımız.
Yerleşim planına göre ağır abiler bir masa
Her yere gideriz masası
Organizatör Muzo, minik motorcu Mahir Demir ve doğum günü masası.:cherry:
Yeni katılımcılar masası
Ve ihtiyarlar masası. Dikkat ederseniz güneşte oturan bir tek bu arkadaşlarımız:bounce:
Eeeee ne demişler "Çıra dibine kör yanar" İşte benimkide o hesap, biz garibanların oturduğu masanın bir fotoğrafı dahi yok.
Yeni bir gezide buluşmak dileği ile; sürçi lisan ettiysek affola.:king:
Öncelikle gecikmeden dolayı özür diliyorum. Dün gerçekten çok yoğundum. Akşam evde yüklemek istedim evde internet ulaşımında sorun vardı. Bu nedenle ancak şimdi zaman ayırabildim.
Uzun bir aradan sonra güzel bir havayı bulmuşken değerlendirmek niyeti ile bir program yaptık. İşin mimarı ve organizatörü Muzo kardeşimizin büyük bir özveri neticesinde 37 motor 4 araç ve 55 kişiyi bir araya getirmeyi başrdı. (Tebrik ediyoruz)
Güzergah Adana batı Mola tesislerinden hareket ile Tarsus batı çıkışından Eshab-ı Keyf üzeri Namrun yaylası At Dağı tesislerine yemeğe gidilip, aynı güzergahtan dönüş. Toplam 190 Km. Yolun yaklaşık 100 Km. kısmı son derece keyifli virajlarla bezeli bir parkur.
Ben buluşma noktasına geç kalmam nedeni ile toplanma noktası fotoğraflarını çekemedim. Ancak diğer arkadaşlarım buraya yükleyebilirler. Bende olan At Dağı restoranındaki fotoğrafları ekliyorum. Keyifli seyirler diliyor. Hep birlikte daha nice geziler diliyorum.:rendeer:
Bu arada Muzaffer (Fazerr) kardeşimizin değerli eşinin doğum gününü de hayli kalabalık bir şekilde kutlamış olduk, kendisine tekrar hayırlı nice yaşlar diliyoruz. Bir diğer ilkimiz ise Hüseyin Sever kardeşimizin 40 günlük oğlu Mahir Demir' in Adana Mt kaydını yaparak kask giyme törenini yaptık. :mrgreen:Camiamıza hayırlı olsun. Allah analı babalı büyütsün, bahtı açık olsun diyoruz geleceğin motorcusuna.:cat:
Restorandan vadi manzarası
Hayran hayran uçurumun kenarından vadiyiseyreden bir av köpeği
Hayati kardeşim,
Fotoğrafa bakıp bakıp düşünüyorum. Bu kızı nasılsana verdiler yada nasıl kandırdın.:mrgreen:
Eray kardeşim yine telefonla talimatlar veriyor.
Muzo bu işte kameraları görüşne dayanamıyor, bir filimçekeceğiz ayağına biri başına bir iş getirecek ammaaa neyse:mrgreen:
Burda da Daltonlar gibiçıkmışınız diyeceğim amma doktorum Ali' ye ayıp olacak.
İşte benim aygırım.:cat:
İkizlerimiz bir arada
Geciken bir katılımcımız.
Yerleşim planına göre ağır abiler bir masa
Her yere gideriz masası
Organizatör Muzo, minik motorcu Mahir Demir ve doğum günü masası.:cherry:
Yeni katılımcılar masası
Ve ihtiyarlar masası. Dikkat ederseniz güneşte oturan bir tek bu arkadaşlarımız:bounce:
Eeeee ne demişler "Çıra dibine kör yanar" İşte benimkide o hesap, biz garibanların oturduğu masanın bir fotoğrafı dahi yok.
Yeni bir gezide buluşmak dileği ile; sürçi lisan ettiysek affola.:king: