Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #1
Eveeet, bu yıl da,3.sü nü gerçekleştirdiğimiz, artık geleneksel olan, kurban bayramı çadırlı kampımızı yapmış bulunuyoruz. Son derece keyifli geçen 2 gece ve 3 gündüzün ardından,işte bu tatlı görüntüler ve anılarımız kaldı.gelmek isteyip de gelemeyen arkadaşlarımız çok şey kaçırdılar,neyse önümüzdeki yıl artık.Bayramın 3. günü bütün hazırlıklar tamam, artık yola çıkmak için buluşma yerimize gitme vakti.










































































































































































































































Moderatör tarafında düzenlendi: