Adana[MT]2010 Geleneksel K.Bayramı Kampı

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Eveeet, bu yıl da,3.sü nü gerçekleştirdiğimiz, artık geleneksel olan, kurban bayramı çadırlı kampımızı yapmış bulunuyoruz. Son derece keyifli geçen 2 gece ve 3 gündüzün ardından,işte bu tatlı görüntüler ve anılarımız kaldı.gelmek isteyip de gelemeyen arkadaşlarımız çok şey kaçırdılar,neyse önümüzdeki yıl artık.Bayramın 3. günü bütün hazırlıklar tamam, artık yola çıkmak için buluşma yerimize gitme vakti.






















































































































 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,292
Çok güzelmiş.. Herkesi tebrik ederim.
Bir izci olarak çadır kampının ne kadar güzel ve eğlenceli olduğunu bilenlerden birisi de benim. Çadır kampının tadı bir başkadır. Denememiş olanların da denemesini şiddetle tavsiye ederim..
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Maşallah. Bol yemekli , bol gezmeli olmuş yine. Harika olmuş Adana dan da bu beklenir zati.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
harika bir gezi olmuş Adana Mt gezilerinizin büyük takipçisiyim :)
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Arkadaşlar,
Hepinizi kutlıyorum. Güzel bir kamp olmuş. Ayrıca Mümin kardeşimin iyileşmiş olmasına, Haluk kardeşimizin kazasız belasız dönmesine sevindim. Nice keyifli güzel geziler dileği ile.:rendeer:
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
çok güzel bir gezi olmuş,
Boğsak harika bir yer gerçekten, denizi de müthiş.
Adanalı olduğumuz nasıl oluor dimi, fotoğraflarda hep yemek yeniyor :cherry:

Bu arada, bayanlar katılmamış kampa :)
 
Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
899
Çok güzel bi gezi olmuş. Adana grubundan da bu beklenir. Yeni gezilerinizi bekliyoruz :)
 
Katılım
16 Eki 2010
Mesajlar
553
Selam Adana Mt Böyle bir organize geziye ilk defa katılama rağmen hemde ilk defa birbirimizi tanımadan bir araya gelerek bu kadar sıcak karşılama ve samimi bir ortama girdiğim için çok mutluyum.Gezimiz çok güzel değil harika ötesiydi. Bu organizeyi düzenleyen Tüm arkadaşlara çok teşekkür ediyorum.İleriki gezilerin daha güzel olması dileğiyle.:rendeer:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
değerli yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar.resimler önce,sırasıyla diziliydi,ama yönetim tarafından tekrar boyutlandırılınca sıraları karıştı.
 
Katılım
16 Ara 2009
Mesajlar
344
Gerçektende çok güzel ve canlı bir gezi olmuş...
Fotolar harika, özellikle köz üzerinde sac olan fotolar :) insanın bi koşuda mutfaktan ekmeği kapıp geri gelip ekrana banası geliyo :mrgreen:
Buarada gelirken yanında traktör lastiği getirmeyi ihmal etmiyen abimiz kim ise gerçektende bunu çok iyi akıl etmiş, yoksa geceye ayrı bir renk katan lastik yakma eyleminiz gerçekleşemiyecekti :)
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Günün birinde Adana MT yi izlerken ''çaat'' diye çatlayacam ama bakalım ne zaman.....Adana'da motosikletçi olmak varmış.
 
Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
873
söyleycek söz bulamıyorum helal olsun adana mt ye :)gezi cok mütiş olmuş......

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:01 ----------

Günün birinde Adana MT yi izlerken ''çaat'' diye çatlayacam ama bakalım ne zaman.....Adana'da motosikletçi olmak varmış.

catlamaya gerek yok hocam buyrun gelin başimızızın ustunde yeriz var....
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Buarada gelirken yanında traktör lastiği getirmeyi ihmal etmiyen abimiz kim ise gerçektende bunu çok iyi akıl etmiş, yoksa geceye ayrı bir renk katan lastik yakma eyleminiz gerçekleşemiyecekti :)

traktör lastiğini oradan temin ettik.:queen:
gelmek isteyipte gelemeyen ve aramızda olamayan dostlarımızın kulaklarını hep çınlattık.:)
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
285
güzel kamptı ama biz degerlendiremedik ,güzel bir ortam dı en azından geldik gördük ve gittik malum misafir olunca ancak ortamınızı görmeye gelebildik 190 km gel 30 dakka bekle sonra dön olacak iş degil ama bi dahakine :pr::pr:
 
Katılım
16 Ara 2009
Mesajlar
344
traktör lastiğini oradan temin ettik.:queen:
gelmek isteyipte gelemeyen ve aramızda olamayan dostlarımızın kulaklarını hep çınlattık.:)

:) o zaman haklısın tabi Bora abicim,
orada traktör lastiğinin temin edilebileceği yerler var ise,
elbetteki oradan almak dururken lastiği evden getirmek anlamsız ve gereksiz kaçardı :queen:
 
Katılım
18 Ağu 2010
Mesajlar
440
yine muhteşemliğimiz üstümüzdeymiş meğer gelmeyenler çatlasın kopsun,:queen:resimler bir alttan bir üstten süper olmuş ortaya karışık,teşekkürler katılan emeği geçen herkese,

seneye aynı yerde buluşmak ümidiyle
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst