[Adana MT] 18/04/2010 Kozan,Dağılcak Gezisi

Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
409
Bugünkü gezimiz tamamen plansız bir şekilde hareket saatinden 45 dk önce kararlaştırılmış ve gerçeklenmiş bir gezidir..Kısa bir rota olmasına rağmen son derece eğlenceli ve her dakikası dolu geçen bir gezi olmuştur...Katılan ve bizi kozanda karşılayıp eşlik eden tekin abimize sonsuz tesekkurler ediyorum:rendeer:

Her gezide bana düşen asli görevimi yerine getirip fotografları sizlerle paylaşıyorum :mrgreen:

Kozana dogru hareket halindeyken..
10z33om.jpg

4vhf7d.jpg

28iubrb.jpg

2rpdw8g.jpg

2ry33wx.jpg

28kiyq8.jpg

Kozana Vardık Şimdi Sıra Karınların Doyurulmasında:p
11r54ap.jpg

Muzaffer Amca Lokmayı Yutarken Zorlanınca Ortaya Böyle Bir Kare Çıktı :queen:
2ducuaa.jpg

14uizab.jpg

Yemek Sonrası Sofradan Haller :mrgreen:
2z56jiv.jpg

1zvxs12.jpg

Geziye Katılan Motorlardan Genel Goruntu
4iivy1.jpg

mjn13b.jpg

Dağılcağa gitmek üzere hareket
241m8o9.jpg

123ldhw.jpg

f0btqg.jpg

20zeh00.jpg

2rmqrlu.jpg

Yolumuz Uzerınde Ufak Bır Mola Ve Rafting İçin Yaratılmış Bir Yerden Kareler:cat:
14m9nad.jpg

j7rgwn.jpg

1zxb400.jpg

ake5v4.jpg

acz7r.jpg

16acx9e.jpg

Burda Dağılcakta Çay İçildikten Sonra İstikamet Kozan Kalesi..
Gürsel Abide Kaleyi Feth Edecem Meşur Olacam İşareti :queen:
4l6c5s.jpg

2uotl5w.jpg

Kaleye Tırmanış..
2j14dcm.jpg

jhc1nn.jpg

Çukurova Dedikleri Yer Burası Olsa Gerek:cat:
2ut3rpk.jpg

i5y7hd.jpg

Fetih Öncesi Son Resim Haydi Kaleyee :mrgreen:
2ai0chk.jpg

2iljy2g.jpg

1z35ely.jpg

9iscg0.jpg

egbq7k.jpg

Kozan Kalesinden Kozan Böle Gözüküyor İştee
25z4cw4.jpg

Yorulmaya Baslayan Yaşlı Kurtlar Dinleniyorlar :queen:
ziv9j5.jpg

Asla Yorulmayan Gürsel Abi Zirvede!!:rendeer:
o8gqp5.jpg

Ha Gayret Çıkacaksınızzz :queen:
14l2au1.jpg

Ve Sonunda Doruk Noktasına Ulaşan Ben Babam Ve Yorulmayan Gürsel Abii :queen:
dg08qr.jpg

20a2jci.jpg


Bu Gezimizden Görüntüler Bukadar Umarım Zevk Alarak Bakmışsınızdır..Bir Sonraki Gezide Görüşmek Üzere Saygılar..:rendeer:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Herzamanki gibi güzel bir gezi olmuş. :cat: Paylaşım için tşk.
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Yemekten, Mangaldan daha cok Motor resimlerinin oldugu bir topic....

:cat::cat::cat:

Motorlariniz korumalariniz tek kelimeyle süper....
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
evet arkadaşlar bendeki birkaç resim.
DSCN7805.jpg

DSCN7806.jpg

DSCN7809.jpg

DSCN7810.jpg

DSCN7811.jpg

DSCN7812.jpg

DSCN7813.jpg

DSCN7814.jpg

DSCN7815.jpg

DSCN7816.jpg

DSCN7817.jpg

DSCN7818.jpg

DSCN7819.jpg

DSCN7820.jpg

DSCN7821.jpg

DSCN7804.jpg


bizlere her zamanki gibi evsahipliği yapan tekin abimize teşekkür ediyoruz.yine çok keyifli,neşe dolu,kahkahaların bol olduğu bir geziydi.emeği geçen herkese teşekkürler.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Arkadaşlar,
Gezerken bu kadar güzel olduğunu fark etmemişim. Ne güzel çıkmış resimler, geziye katılanada, resimleri çekenede, buraya koyanada ve hasseten bize ev sahipliği yapan Tekin ağabeye teşekkürler. Bir dahaki gezide görüşmek dileği ile.:cat:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
güzel gezi emeğinize sağlık

gürsel abi tam senlik gezi olmuş tutana aşkolsun kaleyi baştan sona tekrar fetih yapmışsındır

bora abi motorunu yeni gördüm tekrar hayırlı olsun kırmızıda başka oluyor

yusuf abimde umarım kısa zamanda gönlüne göre bir makineye sahip olur şimdi daha iyi anlar artık motorun kıymetini :)
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Ne kadar plansız olsada, çok keyifli olan gezimize katılan ve emeği geçen ve yorum yazan tüm arkadaşlara teşekkür ederim :rendeer:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Ellerinize sağlık dostlar, kırmızı motor sayısı gün geçtikçe artıyor bakıyorum :bounce:
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Allahınıza Gurban :) Maşallah, maşallah Allah nazarlardan saklasın. Az kaldı bende gelecem artık ;) Son on gün Geliyor motorum artık.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vaybe harbiden plansız yapılan gezinin tadı başka oluyormuş,ethemcim eline sağlık ve güzel yorumlarınla renk kattığın için ayrıca teşekkür ederim,başka zaman yine plansız bir gezi yapalım
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gezi şahane gerisi bahane.foto lardan da belli olduğu gibi güzel gezi olmuş ellerinize sağlık
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herşey çok güzel olmuş. Yüreğinize sağlık :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst