Büyükusta Katılım 23 Mar 2010 Mesajlar 23 20 Nis 2010 #21 emeğinize sağlık resimler harika kazasız belasız nice gezilere muhabbetiniz bol olsun
celikgürsel1 Katılım 18 Eyl 2008 Mesajlar 850 20 Nis 2010 #22 gerçekten mükemmel bir gezi oldu katılan ve yorum yazan tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim. yine böyle güzel gezilerde buluşmak dileğiyle.
gerçekten mükemmel bir gezi oldu katılan ve yorum yazan tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim. yine böyle güzel gezilerde buluşmak dileğiyle.