[Adana MT] 09.09.2007 Eğner Gezisi

Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Merhaba

İşlerimin yoğunluğu sebebiyle gezi raporumuzu ancak bugün siteye koyabildim. Kusura bakmayın. Geçtiğimiz haftasonu Adana mızın cennet mekanlarından Eğner'e gitmeye karar verdik. Grup içinden daha önce gitmeyen arkadaşlarımızın çokluğuda buraya gezi yapmamızı tetikledi. İşte fotoğraflarla gezi raporumuz.

Fotoğraflar:
Yusuf Fuat Sungurtekin
Hasan Alp İNAN

Kazım Büfe önünde toplandık.









Teknik hocanın oğlu. Maşallah.



Güzel bir kahvaltı sonrası yola çıktık.



















Yolda bir kaza gördük. Umarım birşey olmamıştır sürücüye.











Yol kenarındaki böğürtlenleri görünce hemen taaruza geçip toplamaya başladım. sonra tüm arkadaşlarıma ikram ettim.







Bu arada Mali ön kaldırmaya çalışıyordu.





İşte Fuat kardeşim. Karizma adam :mrgreen:





Tekrar yollardayız.







Su molası











Yola devam











Meydan yaylasından geçiyoruz







Meydan yaylasını geçtikten sonra bizi kötü bir süpriz karşıladı. Yol çalışması sebebiyle asfalt yol ortadan kalmmış yerini büyük taşlarla dolu bol tozlu toprak bir yol karşılamıştı.

























Sonunda Aladağ girişine vardık. Burda da motorcu gençler lastik patlağını tamir ediyorlardı.



Yola devam :)

















Sonunda Eğner'e vardık. Su kenarında yerimizi aldık.





Yiyeceğimiz balıklar katledilirken.



Fuat kardeşim solo bir gezi yaprak etrafı çekmiş. Bu yerleri bizde gezdik ama bencil fuat yüzünden foto çekilemedik. :pr: Başka zamana artık :mrgreen:

















Ve soframızdayız. Bu arada Burcu'yu Adem abi aramış geliyorum 5dk ya demiş. Bunu dediğinde Adem abi Adana'da idi. Yeni aldığı Hayabusa ile gerçektende kısa sürede geldi. Saygı duyuyorum :mrgreen:

















Gençlik sohbet etmekte.









Hain Fuat bir işler çevirmiş gülüşü hiç iyi değil :mrgreen:



Dönüş yoluna koyuluyoruz





Dönüş yolunda Murat'ın benzini bitiyor. Benzin ikmal çalışmaları. Izdırap anları :mrgreen:



İrfan depoyu nefesiyle dolduruyor sanırım son damlaları karbüratöre göndermek istemiş.



Adem abi Hayabusasıyla



Benzincide son molamız.





Adana'ya dönüyoruz.



Adana'ya geldiğimizde ağzımız tatlansın diye dondurmalı künefe yemeğe karar veriyoruz. İşte o anlar.





Ve Adem abi evine giderken Hayabusasıyla



Geziye katılan tüm arkadaşlara teşekkürler.

Görüşmek üzere.
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
154
guzel bir gezi olmus`fotolar cok guzel sabah uyanamadigim icin gelemedim mali nihayet teke kalkmayi ogrenmis:p:queen:
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
609
güzel bi gezi olmuş tebrikler bu arada adem abi hayırlı olsun hayırdır hayabusa bizi bozar abi biz hondacıydık
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
süper bir gezi olmuş vallah ben sizleri görmüştüm künefecinin orda karşıdaki tekel bayisindeydim
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
çok keyif aldığım, çok eğlendiğim bir geziydi :rendeer:

katılan herkese teşekkürler, en kötü günümüz böyle olsun :)

gezi güzel de benim fotolar yine b.mb.k :mrgreen:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
çok güzel bir gezi olmuş paylaşım için teşekkürler :p
bu arada orda mali ön kaldırmaya çalışmıyordu gayette güzel kaldırıyordu.. ama fotoğrafçı arkadaşın beceriksizliğinden dolayı kareler çok belirgin değil :farao:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
çok güzel bir gezi olmuş paylaşım için teşekkürler :p
bu arada orda mali ön kaldırmaya çalışmıyordu gayette güzel kaldırıyordu.. ama fotoğrafçı arkadaşın beceriksizliğinden dolayı kareler çok belirgin değil :farao:

+1 diyerek katılıyorum :cat:

bunlar kaldırma ya da indirme esnasında yakalanmış fotolardır

malican (tequ) çok güzel tek teker yapıo, tebrik ediom :cat:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
ustalarım cemille volkana bende burdan teşekkür etmek istiyorum darısı onlar kadar gidebilmekte :p (çok gerekli bişe ya :p)
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Ellerinize sağlık arkadaşlar. Güzel bir gezi olmuş. Bu arada uzun süredir göremediğimiz Fuat arkadaşımıza da hoşgeldin diyorum. Selamlar.
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
çook güzl gezi olmuş ellerinize saglık:)geziye katılan bütün arkadaşlara teşekkürler..oralara gidemesekte sizin o güler yüzlü resimlerizle o anları yaşamış olduk:cat:
:queen::queen:
 
Son düzenleme:
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Tekerinize saglık arkadaşlar güzel bir gezi olmuş güzel yerler gercektende orda olmayı isterdım dogrusu paylaşiminiz için teşekürler....

bu arada burcuyuda görmuş oldum hiçde sert durmuyor ama:p:p
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
yumuşacıktır kendisi yağlarından dolayı :p

adi insan modeli, biz burda destek verelim sana, sen sırtımızdan vur :farao:
nankör dog rr :queen:


az bişe göbişim var yani noolmuş
sen kendine baksana uçan fil jumbo seniiiii :mrgreen:
pizzaları yiye yiye enin de jumbo boy pizza kadar oldu ::pizza::::dpac::

şişkooooooooo :queen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
süper bir gezi olmuş icraatlarınızın devamını dilerim :cat:yaw bizim burada calışan eleman egnerli anlata anlata bitiremiyo du bende 2 aydır egnere gidecem ama kısmet olmadı sayenizde gitmiş kadar oldum size ve motorunuza sağlık:rendeer:
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
adi insan modeli, biz burda destek verelim sana, sen sırtımızdan vur :farao:
nankör dog rr :queen:


az bişe göbişim var yani noolmuş
sen kendine baksana uçan fil jumbo seniiiii :mrgreen:
pizzaları yiye yiye enin de jumbo boy pizza kadar oldu ::pizza::::dpac::

şişkooooooooo :queen:



:salut::salut::salut: hem msj cvb vermiyor hem ham kilo ver sdiyor hem dalga geçiyor oysa ben hiç bişey demiyom :salut::salut::salut::salut:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Abi süper gezmişsiniz haa. Fotğraflarda güzel mekanda güzel herşey güzel.:queen:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
:salut::salut::salut: hem msj cvb vermiyor hem ham kilo ver sdiyor hem dalga geçiyor oysa ben hiç bişey demiyom :salut::salut::salut::salut:

özel msjlara pek cvp vermem :wiinkk:
kilo verirsen cbr daha hızlı gider, bu doğru :cherry:
dalga geçmenin senle alakası yok, o aramızda bi mevzu :bounce:
sen bişe dememeye devam et ::shhh:: :rendeer:

zaten senin özrün kabahatinden büyük ::144::


Abi süper gezmişsiniz haa. Fotğraflarda güzel mekanda güzel herşey güzel.:queen:

abilere şu an ulaşılamıo, ben sekreterleri görevini üstlenip cevap verim;

teşekkürler the lancet kardeş, seni de bu taraflara bekleriz :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst