Adana Enduro Mersin-Hacıalanı (bilmemkaçıncı toros geçişi)

Katılım
22 Kas 2006
Mesajlar
102
Aranızda 200 cc lik bir araca yer var mı arkadaşlar? Eğer varsa bir sonraki geziye bende katılmak isterim... Malum değiştirene kadar 200cc lik bir araçla idare edeceğim...
Saygılar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst