Adana Enduro Mersin-Hacıalanı (bilmemkaçıncı toros geçişi)

Katılım
17 Haz 2005
Mesajlar
54
Uzun süredir dişimize göre bir sert enduro gezisi yapamamış olmanın verdiği sıkıntının hepimizin psikolojisine kötü etkileri dolayısıyla düşünüp taşınan gurubumuz kendi arasında bir "cumartesi gezisi kavramı" oluşturarak, daha sert, daha uzun, daha yorucu ve bilinmeyen rotaların ön testini yapma kararı aldı..
böyle bir karardan sonra acaba ilk cumartesi gezimiz sert bir enduro gezisi mi olsun yoksa çok uzun süreli bir gezi mi olsun derken alınan gazla "e hem sert hem uzun olsun" dedik...
volkan (pazer) abi bizim yaylanın orda bir yangın yolu var toprak vadi boyunca gidip bilmemnerdeki göle çıkıyor diyorlar.birkaç yerinde yol çok fena çökmüş ama bi şekilde geçeriz herhalde madem öyle orayı deniyelim dedi..hemen atlası açtık..(köy köy türkiye yol haritası) ancak bölgede malesef patika bile bulamadık...bizde hemen google earth açıp inceledik evet google da yola benzer bişeler görür gibi olduk..tamam o zaman dedik..bu arada tekrar atlasa dönünce volkan abi buralarda bissürü patika, toprak yol felan var bu buraya bu buraya derken a o da ne mersinden karamana kadar toprak yoldan gidiliyomuş hadi gezi bu olsun dedi...yol çok uzun ve bu mevsimde ne kadarınının açık olacağını bilemediğimiz için bir iki de yan rota çizdik..

tabi bu tür "akılcı" gezilerde her zaman olduğu gibi adana enduro içinde hemen birsürü hevesli "aklı başında" adam çıktı..

katılımcılar
(Bendeniz) Fakir F650GS-Dakar
Volkan NX4 Falcon
Mesut F650GS-Dakar
Erdinç NX4 Falcon
Alican Pegasso 650
Cemil XT660

yola çıkarken
s5002301ku2.jpg



otobanda kısa (ama bayıcı)bir yolculuk sonrası(hatta sıkılan volkan bir ara otoban kenarındaki eğimli toprak kısımdan gitmeye çalıştı..ama malesef olmadı ) depolar fullendi karşımızda ciddi uzun mesafe vardı ve bu mesafede köylerde benzin olmayabilirdi

s5002304mv6.jpg




yol ilk başlarda oldukça güzel düzgün bir stablize olarak başladı eh dedik olsun önümüzde ilk köye 40-50 km var hızlı gideriz bizde(senmisin düzgün diyen)
s5002307ot8.jpg



ilk defa dereyi görduk eh yolda iyi biraz su ile oynayalım dedik (ilerde başımıza ne geleceğini ne sular geçeceğimizi bilmiyoruz sonuçta)

s5002312mu2.jpg


s5002309px4.jpg


yollar da düzgün toprakmış manzara da iyi oh gazlaya gazlaya

s5002317qe5.jpg


s5002332om2.jpg


s5002331ih9.jpg


yol biraz bozuluyo mu ne... off misssss

s5002323mo3.jpg


s5002335xa5.jpg


s5002328fx9.jpg


s5002322vp3.jpg

(ilginçtir yanımıza aldığımız tutku bisküviler sarsıntıdan aynen mozaik pasta ya dönüşüyor...yeni tarif: bir paket tutku yada biskrem alınır 20 km yangın yolu yapılır mozaik pastanız hazır..!!)



bu arada bende bol bol GS-Dakar fotosu var Dakar görmekten bayabilirsiniz uyarmadı demeyin

s5002318vk6.jpg


s5002334gb8.jpg


s5002345ef1.jpg


küçük bir şelalecik

s5002337uh8.jpg


göçük dolayısıyla yer yer yol yıkılmıştı

s5002342ul7.jpg


s5002346im3.jpg



karşımıza tekrar dereler çıkıyor, gene durup foto çekiyoruz

s5002348wy4.jpg


s5002351hf9.jpg


ardından yol cidden zorlaşıyor artık durup fotograf çekmeyi düşünemeden bir 15 km yi zorlaya zorlaya geçiyoruz
......
ve en sonunda köye geliyoruz

s5002364cn2.jpg


ama yaramazlık yapmaktan sıkılmak diye bişey yok

s5002362zy5.jpg


s5002358yw4.jpg


s5002361iu5.jpg


öncelikle baraja ve göle gidiyoruz..hava soğuk ama mükemmel

s5002371ub3.jpg


s5002380bj0.jpg


s5002381nt2.jpg


s5002382vu7.jpg


s5002383cw9.jpg


yemek yediğimiz yer...her dağ başı köyünde olduğu gibi yemek ve hizmet süper

s5002387ed3.jpg


s5002385wb8.jpg


hani klasik yemek resmi çekilir ya gezilerde o kadar açtık ki kimse yemeği bırakıp yemek resmi çekmek bu sırada kendi payından olmak istemedi...sonuçta bizde süpürülmüş tabak resmi ancak çekebildik

s5002386zj2.jpg



buradan sonra malesef kötü bir haber alıyoruz bu noktadan sonra karaman a sadece 60km kalmış ve yol köy yolu da olsa hep asfaltmış..hayal kırıklığı içinde karamana asfaltta gir birde ordan 5 saat adanaya asfalttan dön diye düşünüp gitmekten vazgeçtik.... köy yollarından tömük'e döndük..

sonuçta GPS verilerine göre 0 dan 1600 m ye çıktık 49 km yangın yolu yaptık.....PS: uzun süredir hevesle yeni dakarın bu tip bir gezide performansını merak ediyordum..açıkçası benden tam puan aldı...

bunlar bendeki fotolar diğerleri yolda...

..to be continued......
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
vay bee güzel gezi olmuş elinize saglık paylaşım için tşk...
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Fakir güzel gezi olmuş. Dakar'ın keyfini çıkartmaya başlamışsın. Fotoları bekliyoruz.

Herkese selam.

Görüşmek üzere.
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Herşey çok harika.Bu off-road çular nerede dere nerede engebe buldularsa atıyorlar kendilerini içine ya.Ben de sononunda alıcam bu gidişle bi enduro:p
 
Katılım
17 Haz 2005
Mesajlar
54
valla teşekkürler uzun süredir sert gezi yapamamak yok asfalt yok stabilize yol gerçekten bizi baymıştı....yakında diğer fotolarda burda

Bir kaç fotoğraf ta mesut abiden
img4000fg8.jpg


img4004kb0.jpg


img4021yp4.jpg


img4028ti8.jpg


img4030ut3.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
aman yarabbim. mükemmel olmuş, daha ne diyeyim. o bozuk yollara,
o geçtiğiniz sulara ne diyeyim ki asıl keyif onlar değil mi zaten?
canım aranızda olmayı o kadar istedi ki. dakar fotosu çok demişsin (saol),
hayalimdeki motoru da koymuşsun karelere, bayaa canımı istettin yani.

sizi tebrik ediyorum, darısı başıma :cat:
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
16
hakikaten çok güzel gezi olmuş.tebrikler..teşekküler paylaşım için fotolarda çok güzel ayrıca..
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
332
çok güzel bir gezi oolmuş fotolarda hayli sağlam tam duvarkağıtlık defam edinn...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
endurocularında nesli bir tükenmedi ha...halen varlıklarını sürdürüyorlar...:mrgreen:


güzel gezi netekim...velhasıl enduro haric aranızda barındırmıyorsunuz galiba...hepsi seçme motorlar...:)


tintino hacı hep kendi motorunu çekmişin be...ayıp değilmi arkidişlerine...:)
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
ArkadaşLar enduronun hakkını veren cinsten motorcular.HeLaL oLsun gerçekten akLımıza geLmiyecek yerLere gidiyorLar.Umarım bir gün sizinLe yoL yapma fırsatımız oLur arkadaşLar...
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
379
çok güzel bi geziydi!! motosikletlerin hakkını verdik doğrusu :) volkan kardeşim sen bir otoban efsanesinin!!
 
Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
161
İŞte Bu Ya! Toroslar BambaŞka İyİ Gezİ YapmiŞsiniz Elİnİze SaĞlik, Toroslarin Neresİne Gİdersenİz Gİdİn Her Yerde Ayri Bİr GÜzellİk KaŞiniza Çikiyor Hele Olsun Sİze. Devamini Beklİyoruz.
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Çok güzel bir gezi olmuş arkadaşlar. Paylaşım için teşekkürler. Fotoğraflara bakmaya doyamıyorum...
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
10 üzerinden on... :cat:
çok güzel bir gezi olmuş.. paylaşım için teşekkürler.. :)
birgün ben de endurocu olacam.. :)
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Elinize kolunuza ve motorunuza sağlık. Güzel bir gezi, mükemmel manzaralar ve paylaşımda gösterdiğiniz tevazu. Teşekkür ederiz. Bu arada Volkan umarım bu sefer tekerin patlamamıştır. Selamlar.
 
Katılım
17 Eki 2004
Mesajlar
542
Elinize kolunuza ve motorunuza sağlık. Güzel bir gezi, mükemmel manzaralar ve paylaşımda gösterdiğiniz tevazu. Teşekkür ederiz. Bu arada Volkan umarım bu sefer tekerin patlamamıştır. Selamlar.
Hocam, meğerse iç lastiğimi sürekli olarak küçük ebatta alıyormuşum.Bu sefer büyük ebatta aldım ve hiçbir sorunla karşılaşmadım.Bu arada bundan sonraki enduro gezilerimizde mutlaka sizi de bekliyoruz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst