- Katılım
- 17 Haz 2005
- Mesajlar
- 54
- Konu Yazar
- #1
Uzun süredir dişimize göre bir sert enduro gezisi yapamamış olmanın verdiği sıkıntının hepimizin psikolojisine kötü etkileri dolayısıyla düşünüp taşınan gurubumuz kendi arasında bir "cumartesi gezisi kavramı" oluşturarak, daha sert, daha uzun, daha yorucu ve bilinmeyen rotaların ön testini yapma kararı aldı..
böyle bir karardan sonra acaba ilk cumartesi gezimiz sert bir enduro gezisi mi olsun yoksa çok uzun süreli bir gezi mi olsun derken alınan gazla "e hem sert hem uzun olsun" dedik...
volkan (pazer) abi bizim yaylanın orda bir yangın yolu var toprak vadi boyunca gidip bilmemnerdeki göle çıkıyor diyorlar.birkaç yerinde yol çok fena çökmüş ama bi şekilde geçeriz herhalde madem öyle orayı deniyelim dedi..hemen atlası açtık..(köy köy türkiye yol haritası) ancak bölgede malesef patika bile bulamadık...bizde hemen google earth açıp inceledik evet google da yola benzer bişeler görür gibi olduk..tamam o zaman dedik..bu arada tekrar atlasa dönünce volkan abi buralarda bissürü patika, toprak yol felan var bu buraya bu buraya derken a o da ne mersinden karamana kadar toprak yoldan gidiliyomuş hadi gezi bu olsun dedi...yol çok uzun ve bu mevsimde ne kadarınının açık olacağını bilemediğimiz için bir iki de yan rota çizdik..
tabi bu tür "akılcı" gezilerde her zaman olduğu gibi adana enduro içinde hemen birsürü hevesli "aklı başında" adam çıktı..
katılımcılar
(Bendeniz) Fakir F650GS-Dakar
Volkan NX4 Falcon
Mesut F650GS-Dakar
Erdinç NX4 Falcon
Alican Pegasso 650
Cemil XT660
yola çıkarken
otobanda kısa (ama bayıcı)bir yolculuk sonrası(hatta sıkılan volkan bir ara otoban kenarındaki eğimli toprak kısımdan gitmeye çalıştı..ama malesef olmadı ) depolar fullendi karşımızda ciddi uzun mesafe vardı ve bu mesafede köylerde benzin olmayabilirdi
yol ilk başlarda oldukça güzel düzgün bir stablize olarak başladı eh dedik olsun önümüzde ilk köye 40-50 km var hızlı gideriz bizde(senmisin düzgün diyen)
ilk defa dereyi görduk eh yolda iyi biraz su ile oynayalım dedik (ilerde başımıza ne geleceğini ne sular geçeceğimizi bilmiyoruz sonuçta)
yollar da düzgün toprakmış manzara da iyi oh gazlaya gazlaya
yol biraz bozuluyo mu ne... off misssss
(ilginçtir yanımıza aldığımız tutku bisküviler sarsıntıdan aynen mozaik pasta ya dönüşüyor...yeni tarif: bir paket tutku yada biskrem alınır 20 km yangın yolu yapılır mozaik pastanız hazır..!!)
bu arada bende bol bol GS-Dakar fotosu var Dakar görmekten bayabilirsiniz uyarmadı demeyin
küçük bir şelalecik
göçük dolayısıyla yer yer yol yıkılmıştı
karşımıza tekrar dereler çıkıyor, gene durup foto çekiyoruz
ardından yol cidden zorlaşıyor artık durup fotograf çekmeyi düşünemeden bir 15 km yi zorlaya zorlaya geçiyoruz
......
ve en sonunda köye geliyoruz
ama yaramazlık yapmaktan sıkılmak diye bişey yok
öncelikle baraja ve göle gidiyoruz..hava soğuk ama mükemmel
yemek yediğimiz yer...her dağ başı köyünde olduğu gibi yemek ve hizmet süper
hani klasik yemek resmi çekilir ya gezilerde o kadar açtık ki kimse yemeği bırakıp yemek resmi çekmek bu sırada kendi payından olmak istemedi...sonuçta bizde süpürülmüş tabak resmi ancak çekebildik
buradan sonra malesef kötü bir haber alıyoruz bu noktadan sonra karaman a sadece 60km kalmış ve yol köy yolu da olsa hep asfaltmış..hayal kırıklığı içinde karamana asfaltta gir birde ordan 5 saat adanaya asfalttan dön diye düşünüp gitmekten vazgeçtik.... köy yollarından tömük'e döndük..
sonuçta GPS verilerine göre 0 dan 1600 m ye çıktık 49 km yangın yolu yaptık.....PS: uzun süredir hevesle yeni dakarın bu tip bir gezide performansını merak ediyordum..açıkçası benden tam puan aldı...
bunlar bendeki fotolar diğerleri yolda...
..to be continued......
böyle bir karardan sonra acaba ilk cumartesi gezimiz sert bir enduro gezisi mi olsun yoksa çok uzun süreli bir gezi mi olsun derken alınan gazla "e hem sert hem uzun olsun" dedik...
volkan (pazer) abi bizim yaylanın orda bir yangın yolu var toprak vadi boyunca gidip bilmemnerdeki göle çıkıyor diyorlar.birkaç yerinde yol çok fena çökmüş ama bi şekilde geçeriz herhalde madem öyle orayı deniyelim dedi..hemen atlası açtık..(köy köy türkiye yol haritası) ancak bölgede malesef patika bile bulamadık...bizde hemen google earth açıp inceledik evet google da yola benzer bişeler görür gibi olduk..tamam o zaman dedik..bu arada tekrar atlasa dönünce volkan abi buralarda bissürü patika, toprak yol felan var bu buraya bu buraya derken a o da ne mersinden karamana kadar toprak yoldan gidiliyomuş hadi gezi bu olsun dedi...yol çok uzun ve bu mevsimde ne kadarınının açık olacağını bilemediğimiz için bir iki de yan rota çizdik..
tabi bu tür "akılcı" gezilerde her zaman olduğu gibi adana enduro içinde hemen birsürü hevesli "aklı başında" adam çıktı..
katılımcılar
(Bendeniz) Fakir F650GS-Dakar
Volkan NX4 Falcon
Mesut F650GS-Dakar
Erdinç NX4 Falcon
Alican Pegasso 650
Cemil XT660
yola çıkarken
otobanda kısa (ama bayıcı)bir yolculuk sonrası(hatta sıkılan volkan bir ara otoban kenarındaki eğimli toprak kısımdan gitmeye çalıştı..ama malesef olmadı ) depolar fullendi karşımızda ciddi uzun mesafe vardı ve bu mesafede köylerde benzin olmayabilirdi
yol ilk başlarda oldukça güzel düzgün bir stablize olarak başladı eh dedik olsun önümüzde ilk köye 40-50 km var hızlı gideriz bizde(senmisin düzgün diyen)
ilk defa dereyi görduk eh yolda iyi biraz su ile oynayalım dedik (ilerde başımıza ne geleceğini ne sular geçeceğimizi bilmiyoruz sonuçta)
yollar da düzgün toprakmış manzara da iyi oh gazlaya gazlaya
yol biraz bozuluyo mu ne... off misssss
(ilginçtir yanımıza aldığımız tutku bisküviler sarsıntıdan aynen mozaik pasta ya dönüşüyor...yeni tarif: bir paket tutku yada biskrem alınır 20 km yangın yolu yapılır mozaik pastanız hazır..!!)
bu arada bende bol bol GS-Dakar fotosu var Dakar görmekten bayabilirsiniz uyarmadı demeyin
küçük bir şelalecik
göçük dolayısıyla yer yer yol yıkılmıştı
karşımıza tekrar dereler çıkıyor, gene durup foto çekiyoruz
ardından yol cidden zorlaşıyor artık durup fotograf çekmeyi düşünemeden bir 15 km yi zorlaya zorlaya geçiyoruz
......
ve en sonunda köye geliyoruz
ama yaramazlık yapmaktan sıkılmak diye bişey yok
öncelikle baraja ve göle gidiyoruz..hava soğuk ama mükemmel
yemek yediğimiz yer...her dağ başı köyünde olduğu gibi yemek ve hizmet süper
hani klasik yemek resmi çekilir ya gezilerde o kadar açtık ki kimse yemeği bırakıp yemek resmi çekmek bu sırada kendi payından olmak istemedi...sonuçta bizde süpürülmüş tabak resmi ancak çekebildik
buradan sonra malesef kötü bir haber alıyoruz bu noktadan sonra karaman a sadece 60km kalmış ve yol köy yolu da olsa hep asfaltmış..hayal kırıklığı içinde karamana asfaltta gir birde ordan 5 saat adanaya asfalttan dön diye düşünüp gitmekten vazgeçtik.... köy yollarından tömük'e döndük..
sonuçta GPS verilerine göre 0 dan 1600 m ye çıktık 49 km yangın yolu yaptık.....PS: uzun süredir hevesle yeni dakarın bu tip bir gezide performansını merak ediyordum..açıkçası benden tam puan aldı...
bunlar bendeki fotolar diğerleri yolda...
..to be continued......