adana dan slm

Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
285
slm ismim Tayfun KAMBER, 32 yaşındayım,meslek polis memuruyum,motora başlamada meslekde 3 sene gibi bir müddet istanbul da motorize ekiplerde çalışmakla başladı ondan öncesi yok açıkcası sonrasında ise şark görevi ve orda kendime ait olan 2007 model suzuki vstromla 1,5 senedir devam ediyor ve şuanda adanada ikamet ediyorum adana-mt gurubunun yeni üyesiyim ve bundan sonra daimi üyesi olmaya çalışacağım.tüm motorcu arkadaşlarımı allah kaza ve belalardan korusun:bounce::bounce::bounce:

 
Katılım
20 Eyl 2006
Mesajlar
191
Aramıza hoş geldiniz Kalıcı ve katılımcı olmanız dilegiyle:) Yolunuz hep açık olsun.Allahım kazadan beladan esirgesin:)
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
size her türlü trafkle ilgili soru sorabilirmiyiz
sitemizde Polis görmekten çok memnun oldum. devamlı olmanızı diliyoruz
kazasız belasız motor dolu günler diliyoruz ve son olarak bana ceza yazmamanızı diliyorum.
plaka mı veriyorum 80fj*** :queen::queen::queen:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
285
A.s Abicim Hoş geldiniz?Bir şeyden haberiniz var mı?

öncelikle hoşgeldiniz dilekleriniz için teşükürler......birşeyden haberiniz varmı....derken anlayamadım açıklarsanız haberim olsun halilihsan


osmaniyeli trafikte hiç çalışmadım ondan dolayı sorularını tam cevaplayamssam kusura bakma
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
öncelikle hoşgeldiniz dilekleriniz için teşükürler......birşeyden haberiniz varmı....derken anlayamadım açıklarsanız haberim olsun halilihsan


osmaniyeli trafikte hiç çalışmadım ondan dolayı sorularını tam cevaplayamssam kusura bakma

Tabiki açıklarım ::tutkuy:: tekrar Hoşgeldiniz :rendeer:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
aramıza hoşgeldin. güzel arkadaşım seni tanımaktan dolayı çok memnunum.tekerin hep düz bassın:rendeer:
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tebrikler...bende şu an temaslardatım altyapısını oluşturuyorum bende adana ya katılabilirim inşallah ilerde
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adana+bmw r 1200 gs+ben+motocu arkadaşlarım:mrgreen::queen:
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
hoşgeldin iyi muhabbetler
bi rica polisler neden motorluları çok çeviriyor diye topic açıldı onada bir yorum patlatırsanız sevinirim


( moderatör abilerim gördünüz aramıza sızdılar bi vakitte forum bi kontrol ediverin de hepimiz birden alınmayalım):mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
119
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
amirim ilk foto şahane =) hoşgelmişiniz..
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
285
Aramıza tekrar hoş geldin Tayfun abi; beraber nice km.lere inşallah

teşekürler gökhan çarşamba görüşürüz inşallah

tüm arkadaşlarımın güzel hoşgeldin temennilerinden ve sıcak karşılamalarından dolayı teşekür ederim allah hepimizi kazadan beladan korusun
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst