adana dan slm

Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşgeldin kardeş
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
285
tayfun tekrar hoşgeldin aramıza :rendeer:, hep birlikte nice km lere olsun :cat:

teşekürler abi aranızda olmak bana da iyi gelecek

güzel hoşgeldin temennilerinizden dolayı teşekürler arkadaşlar site gayet güzel ve paylaşımı olan bir site :bounce::bounce:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Hoşgeldiniz, atlamışım ben bu konuyu.. Aramızda gerçekten bilgi edinebileceğimiz kişilerin olması sevindirici. Başınızı ağrıtan çok olacak şimdiden söyleyelim :)
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
413
hoşgeldin tayfun. aramıza ve adanaya. v-strom tutkusunu ve D-e-L-i sevdasını içimde yaşayan biri olarak seninle tanışmak, tecrübelerimizi paylaşmak zevkli olacaktır eminim.

iş ve evlilik hazırlıkları beni bu sene DL mden ve Adana-MT den uzaklaştırdı ama hasretin bitmesine az kaldı.

tekrar aramıza hoşgeldin allah kaza,bela vermesin.
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
285
hoşgeldin tayfun. aramıza ve adanaya. v-strom tutkusunu ve D-e-L-i sevdasını içimde yaşayan biri olarak seninle tanışmak, tecrübelerimizi paylaşmak zevkli olacaktır eminim.

iş ve evlilik hazırlıkları beni bu sene DL mden ve Adana-MT den uzaklaştırdı ama hasretin bitmesine az kaldı.

tekrar aramıza hoşgeldin allah kaza,bela vermesin.

güzel temenniniz için teşekürler hocam inşallah en yakın zamanda adana-mt de görürüşürüz :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst