- Katılım
- 4 Ocak 2006
- Mesajlar
- 520
- Konu Yazar
- #1
selam dostlar
Yukarda yazdığım tarihlerde Boğsak a bir gezi yapmayı düşünüyoruz.şuan için proğram tam belli degil deteylarını daha sonra yine eklicem ama şimdiden haberiniz olsun istedim.
Şuana kadar düşündüğümüz şeyler
-motorlarla c.tesi saat 15-16 gibi adanadan hareket
-Boğsakta motorcu bir dostumuzun (İsmail hocam) mekanı var.haa nelermi var bu mekanda
tekne hazır 50 kişilik,kendisi prof.dalgıçtır zaten,orda dalış proğ.yapılabilir
-akşam sahilde ateş,balık,yengeç,şarap,müzik yani motorcuların hiç sevmediği şeyler yani
-Çadırla kamp ateşi ve çadırlarda konaklama.(daha doğrusu okadar eglenceden sonra sızıp kalma demek daha doğru olur)
-Çadırda kalmak istemeyen arkadaşlar(ben sızmadım ve sahilde yatıp kıçımı yengeçlere yem yapmam diyenler için de
pansiy on
veya
pasiy beş de var
ama 10 ytl civarında
neyse şimdilik kafamızdan geçenler bunlar sonra netleşince gene yazıcam siz okumaya,takip etmeye devam edin
NOT:Arkadaşlar bu gezi 29-30 nisan tarihine ertelendi herkesin bilgisi olsun.nedeni ise racing ci arkadaşlarımızın yarışları varmış daha fazla katılım yapalım diye bir sonraki haftaya erteledik.ama 22-23 ünde yine giitmek isteyen olursa ismail hocam orda olacak zaten yine gidilebilir aslında .ama dediğim gibi kapsamlı olan bir sonraki harta yapılacak kendinize ii bakın byeee
Yukarda yazdığım tarihlerde Boğsak a bir gezi yapmayı düşünüyoruz.şuan için proğram tam belli degil deteylarını daha sonra yine eklicem ama şimdiden haberiniz olsun istedim.
Şuana kadar düşündüğümüz şeyler
-motorlarla c.tesi saat 15-16 gibi adanadan hareket
-Boğsakta motorcu bir dostumuzun (İsmail hocam) mekanı var.haa nelermi var bu mekanda
tekne hazır 50 kişilik,kendisi prof.dalgıçtır zaten,orda dalış proğ.yapılabilir
-akşam sahilde ateş,balık,yengeç,şarap,müzik yani motorcuların hiç sevmediği şeyler yani
-Çadırla kamp ateşi ve çadırlarda konaklama.(daha doğrusu okadar eglenceden sonra sızıp kalma demek daha doğru olur)
-Çadırda kalmak istemeyen arkadaşlar(ben sızmadım ve sahilde yatıp kıçımı yengeçlere yem yapmam diyenler için de
pansiy on
veya
pasiy beş de var
neyse şimdilik kafamızdan geçenler bunlar sonra netleşince gene yazıcam siz okumaya,takip etmeye devam edin
NOT:Arkadaşlar bu gezi 29-30 nisan tarihine ertelendi herkesin bilgisi olsun.nedeni ise racing ci arkadaşlarımızın yarışları varmış daha fazla katılım yapalım diye bir sonraki haftaya erteledik.ama 22-23 ünde yine giitmek isteyen olursa ismail hocam orda olacak zaten yine gidilebilir aslında .ama dediğim gibi kapsamlı olan bir sonraki harta yapılacak kendinize ii bakın byeee