adamın biri bizii öldürüyordu yardım

Katılım
19 Kas 2012
Mesajlar
31
Beyler tekirdağ da kumbağ yazlık bölgesine 5-6 motor gittik 10-12 kişimi neyiz gelirken 60'ile geniş yolda sağdan sağdan giderken birtane connent 34 fgr 72 olması lazım hepimizi silme geçti arkadasında plakaya dokundurdu sonra ani fren yaptı arkadan girdim şerefsize Allahtan banada motorada bişi olmadı kovaladık yırttık motorları artık şehri kattık birbirine gece 2'de m.ereğlisinde yakalandı benzinler bitti kaldık yarı yolda sonra bi şekilde buldukta benzini arabaya kask attık vurduk ablukaya alıyoruz üstümüze üstümüze kırıyor kaçtı şerefsiz ne yapabiliriz ne yapmamız doğru olur
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
Geçmiş olsun.Adam sizi öldürememiş ama siz kendinizi öldürmek için bayağı bir çabalamışsınız doğrusu...
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Polisi arayın diycem ama ilk başta yapmanız gereken şey buydu. O attığınız kaskı da tekrardan kullanmayın:cat: Her sorunu kendimiz çözeceksek kolluk güçleri ne diye var? Geçmiş olsun tek teselli olan şey kimseye birşey olmaması.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Öyle bir yazmışsınızki.... Şikayetde bulunacaksınız yapıcak bir şey yok. Plakayı aldıysanız tabi. Veya kendi usulleriniz ile halledebilirsiniz. :pl:
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
bulaşmayacaksın kardeşim. sende kask varsa adamda silah olabilir. 16 adet mermi alabiliyor. yani ön kontejyanlı 16 ınızı birden tahtakaleye yollayabilir.
zaten connect dediğin araba doğuluların daha fazla tercih ettiği bi araba. potansiyel silah taşıma riski yüksek.
yaşadığın duyguyu biliyorum ama bulaşmayacaksın
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
yapacağınızı yapmışsınız zaten daha ne yardımı bizde gelip adamımı dövek anlamadıkki :)
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
bulaşmayacaksın kardeşim. sende kask varsa adamda silah olabilir. 16 adet mermi alabiliyor. yani ön kontejyanlı 16 ınızı birden tahtakaleye yollayabilir.
zaten connect dediğin araba doğuluların daha fazla tercih ettiği bi araba. potansiyel silah taşıma riski yüksek.
yaşadığın duyguyu biliyorum ama bulaşmayacaksın

ya burdan nasıl da cıkardınızda doğulular filan hey allahım ya o connectın allah belasını wersin geçmiş olsun kardeşim...

doblo kullananlar batılı oluyor renault kangoo güney citroen partner da kuzeymi hey allahım nasıl bir mantık...
 
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
1,071
bir daha düşmeyin peşine. Abuk bi hareket yapar giriverirsiniz altına. Polisi ilk anda aramanız doğru olurdu. KAsk attık derken ? Kafanızda ne vardı diye akla geliyor.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ya burdan nasıl da cıkardınızda doğulular filan hey allahım ya o connectın allah belasını wersin geçmiş olsun kardeşim...

doblo kullananlar batılı oluyor renault kangoo güney citroen partner da kuzeymi hey allahım nasıl bir mantık...
Maalesef böyle yöresel araç kullanımlar var...
Aracına bak nereli olduğunu anla... :)
Tabi istisnalar kaideyi bozmaz... :cat:
 
Katılım
1 May 2012
Mesajlar
250
He ... Bende doğuluyum, belimde çift tabanca geziyorum altımda da Ford var!
Bu nasıl mantık sizinkisi anlamış değilim . Nasıl bir yorum böyle...



Geçmiş olsun arkadaşlar.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
ya burdan nasıl da cıkardınızda doğulular filan hey allahım ya o connectın allah belasını wersin geçmiş olsun kardeşim...

doblo kullananlar batılı oluyor renault kangoo güney citroen partner da kuzeymi hey allahım nasıl bir mantık...

kardeşim ford servislerine iş yapıyorum. connect transit sahiplerinin %90 doğu illerinde ikame eden vatandaslar. zaten araç karakter olarakta o yöre ye uygun uretilmiş. genelleme yapıyoruz.
nasıl opel tigraya megan coupe ye binine travesti muamelesi yapılıyorsa. burdada öyle bir genelleme mevzu bahis.
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
kardeşim ford servislerine iş yapıyorum. connect transit sahiplerinin %90 doğu illerinde ikame eden vatandaslar. zaten araç karakter olarakta o yöre ye uygun uretilmiş. genelleme yapıyoruz.
nasıl opel tigraya megan coupe ye binine travesti muamelesi yapılıyorsa. burdada öyle bir genelleme mevzu bahis.

:mrgreen: Süper yaw. Beyler sakın megan coupe'ye veya opel tigraya binmeyin, veya binip de Kocaeli'nden geçmeyin İ.ne diyorlarmış ! :mrgreen:
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
ben doblo kullananlara ilişmiyorum...daha adam gibi kullananına rastlamadım..
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
ben doblo kullananlara ilişmiyorum...daha adam gibi kullananına rastlamadım..

devamlı gaza yaslayıp arkadan selektör yapıp plakanıza milimetrik yaklaşıyoruz diye de böyle genelleme yapılmaz ama :)

buda bir genelleme işte. doğruya doğru..
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
381
Herşeyden nem kapmayın hemen,doğuda ve doğu karadenizde ford candır,dolmuşundan servisinden bineğine ford kakılıdır ortalık,özellikle eskisinden yenisine transit modelleri,batıya gelenlerde genelde geleneğini sürdürüyor..
 
Katılım
18 Şub 2011
Mesajlar
346
ben doblo kullananlara ilişmiyorum...daha adam gibi kullananına rastlamadım..

ege deyseniz dobloyla manifoltlu şaYinlere dikkat edilmeli :cherry: adamlar bir dikkatsiz kullanıyorlar arabayı... :santa: bizde de doblo var ama emin ol benim kadar apaçi sürücüsü olamaz :pl: bi dobloyla kız tavlamaya çalıştım mı apaçilik ruhum tavan yapıyor. :pl: :pl: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
ilk tehlikeyi yaşadığınızda polisi arayıp teker teker şikayet edecektiniz, kovalamanız sizin can güvenliğinizi tehlikeye atmış..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Tem 2013
Mesajlar
97
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2 tekerlek şeytan işi öylelerine anca sövebilirsn başka zor yani
 
Katılım
19 Kas 2012
Mesajlar
31
ya abi biz ölüyorduk siz araba davasına gittiniz :D hakim abi var sivilden abi var onlara haber verdik bulucaklar bugünde arabayla aradık şerefsizide bulamadık arka camını çatlattık zaten kasklarla felan kaportaya vuruoz felan durmadı trafiğe zaten yol üstünde haber verdik plaka ehliyette yoktu bazılarımız da polisler hiç bişi demedi :D yırttıkta mesele o değil zaten adama 400tl kilitledik diyorlarda hikaye bence adamı bulcaz zaten gelirse bidaha buraya hırpalicaz şikayetçi olcaz sonuna kadar da devam bu hadisede. polislerde şerefsiz takmıyorlar bile bizi vali desen t.dağ motorları toplayın diye bağırıyor o arabalara bişi yok ezsinler milleti hayatları tehlikeye atsınlar o adama 2 3 sağlam yumruk yapıştırmadan rahatlamam aga ben sonuna kadar !!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst