Adam Nasıl ölmedi Hayret

Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
381
[YT]<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/dy1XjjM5GzE&hl=en"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/dy1XjjM5GzE&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>[/YT] BU ADAM NASIL OLMEZ YAAAA:silent::silent:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
72
hacı adam bi darbe almıo kı
motoru yatırıo ve suruklenıo saga sola da carpmıyo en kötü ihtimal yanmıştır eleman..:cyclopsan
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
381
hacı adam bi darbe almıo kı
motoru yatırıo ve suruklenıo saga sola da carpmıyo en kötü ihtimal yanmıştır eleman..:cyclopsan

YOK BE HOCAM adamın ustunden nasıda araba gecmıyo ben ona sasırdım allah korusun turkıye de olsa artık jıletle kazırlar adamı yerden:cyclopsan:cyclopsan
 
Katılım
1 Nis 2008
Mesajlar
364
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyide olmedigini nerden biliyoruz ayaga kalkmiyoki:queen:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
izlerken bile nasil heycanlaniyo insan düşmeseymiş iyi ilerliyodu herif peşinden de tirlar falan geliyo allah korusun düm düz
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dikkat ettim de, oldukça iri bi cüssesi var..
sanırım biraz yuvarlak bi bedeni vardı ki kendi etrafında bikaç kere döndü.. öylece de kaldı :)

demekki neymiş kask takmak önemli ama yuvarlak bi bedenin olması daha önemli.. :)
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
72
YOK BE HOCAM adamın ustunden nasıda araba gecmıyo ben ona sasırdım allah korusun turkıye de olsa artık jıletle kazırlar adamı yerden:cyclopsan:cyclopsan

bak bu konuda katılıorum sana ya bızım buralarda bırak kaza yapmış motorcuyu efendi efendi yolunda giden motorcuyu bile eziyolar:pale:
hem o kadar dönmeye o kollar nasıl sağlam kaldı oda bi garip:silent:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
afedersiniz ama bununkide tam mallık :p nasıl gidipte o kazayı yapıvermiş hayret konusu :p
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
allah denk getirir tequ..
basireti bağlanır insanın.. yada alt bilinci kötü bir şey yaptığının farkında olduğundan yakalanmak ister..
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
allah denk getirir tequ..
basireti bağlanır insanın.. yada alt bilinci kötü bir şey yaptığının farkında olduğundan yakalanmak ister..

usta doğru diosunda baştan ofsayt.. Güvenlik şeridinden yol alıyor ki yol tıklaı değil.. akan bir trafik mevcut. Önünde araba olduğu halde gaz açıyor ve nedenini anlamadığım şekilde son ana kadar kırmıyor direksiyonu.Sanırım aklı başka yerdeydi yada kafası güzeldi :p
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
şans eseri kafasına ve başka yerlerine darbe almamış sadece biraz asfalta sürtünmüş

Not:Kötüye bişey olmaz :)
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
verilmiş sadakası varmıs amerikada evsiz bol :p
120 mil ile gidiyordu diyor çarparkenki hızı değildir herhalde
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
valla o bu değil de adamlardaki suçlu bile olsa muameleye bak bizde olsa karga tulum ya taksiye yada polis arabasına atarlar :)
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
öndeki arabayı gidiyor sandı heral durdugunu anlayınca geç oldu tabi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst