Acil Yardımınızı Bekliyorum???

Katılım
26 Nis 2009
Mesajlar
12
Dün akşam yaklaşık 30 km yol geldim. Sonra eve çıkıp hemen tekrar aşağı indim marşa tekrar bastığımda paat diye bir ses geldi motor çalışmadı. Sonra tekrar marşa bastığımda sadece fön makinesi gibi ses çıkıyor motordan ne olmuş olabilir ne yapmalıyım acil yönlendirmenizi bekliyorum. Motorum VespaLX150
 
Katılım
26 Nis 2009
Mesajlar
12
Fön sesi marş motoru boşa döndüğü için çıkıyor..Ayak marşıyla çalıştırmayı denedin mi?

Marş motoruna giden kablo bağlatılarını kontrol et..

Denedim ama ayak marşıyla daha önce hiç çalıştırmamıştımyemedi zaten çok zormuş onunla çalıştırmak. Marş motoruna giden kabloları nerden bakacağım ustaya götürsem bana pahalıya patlar mı? daha motor 1200 KM'de niye böyle birşey yaptı anlamadım?
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Garantili motor ise müdahale etme..Arayıp görüş Ferco motor servisi ile yol göstereceklerdir..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:03 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:02 PM ----------

Hangi şehirdesin..?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:06 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:03 PM ----------

Firma : Ferco motor merkez servis
adres : 100.yıl sanayi.sit.g:52 sokak no:25
maslak
ilgili kişi : Abdullah akış

telefon : (0212)-346 15 13
(0212)-346 15 11
 
Katılım
2 Ağu 2009
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
En yakın vespa'ya götür, marş motorunda sorun vardır büyük ihtimalle, garantiliyse sorun yaşamazsın, ama müdehale etme vespalar parça olarak pahalıdır, çalıştırcam diye zorlarken farklı arızalara yol açma.
 
Katılım
26 Nis 2009
Mesajlar
12
Garantili motor ise müdahale etme..Arayıp görüş Ferco motor servisi ile yol göstereceklerdir..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:03 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:02 PM ----------

Hangi şehirdesin..?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:06 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:03 PM ----------

Firma : Ferco motor merkez servis
adres : 100.yıl sanayi.sit.g:52 sokak no:25
maslak
ilgili kişi : Abdullah akış

telefon : (0212)-346 15 13
(0212)-346 15 11

İstanbuldayım. B.evlerde de vespa'nın bir bayisi var oraya mı götürsem motorun garantisi ne kadar sürüyor onu bile bilmiyorum 2009 model ama 2. el aldım
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
İki yıl garantili ...Öncelikle verdiğim telefonu ara sorunu anlat...

FİRMA : MOTO VİZYON
ADRES : TALATPAŞA CAD NO:26/B
BAHÇELİEVLER
İLGİLİ KİŞİ : BEKİR KAHRAMAN

TELEFON : (0212)-557 72 87
 
Katılım
26 Nis 2009
Mesajlar
12
İki yıl garantili ...Öncelikle verdiğim telefonu ara sorunu anlat...

FİRMA : MOTO VİZYON
ADRES : TALATPAŞA CAD NO:26/B
BAHÇELİEVLER
İLGİLİ KİŞİ : BEKİR KAHRAMAN

TELEFON : (0212)-557 72 87

Ok görüştüm dostum getir bakalım garanti kapsamına girer dedi ama işin kötü tarafı bende garanti belgesi yok sanırım? Cep telefonunda bile artık belge istenmiyorken motorda istiyorlarmış saçmalık değil mi bu ya?
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
2 ayrı konu açmışsın, ben diğerine cevap yazmış bulundum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst