- Katılım
- 12 Ocak 2012
- Mesajlar
- 25
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar motoruma 2.5 ay önce yağ koydum yaklaşık 700km yaptım motorcum geçenlerde dediki ya 1000km de bir ya ayda bir degişitiriceksin ama 2.5 ay oldu motora bi zarar vermişmiyim çok kafamı kurcalıyor bu soru bn bide devirsiz kullanıyorum motorumu kendi kendime diyorum kesin bi zarar gördüü acill yardımınıızı bekliyorum birde bana yağ markası önerebilirmisiniz 4zamanlı